گلکسی نوت 9 سامسونگ

احتمال عرضه گلکسی نوت 9 سامسونگ با اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر

گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) پرچمدار آینده کره‌ای‌ها خواهد بود که مطابق با عکس جدید آن، بسیاری از کاربران امیدوارند با حاشیه‌های کمتر و اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر تولید شود.

مدت زمان زیادی از معرفی گوشی های خانواده گلکسی S9 نمی‌گذرد که حالا منابع مختلف در مورد موبایل بعدی سامسونگ از سری نوت صحبت می‌کنند. به دنبال ثبت نام تجاری Galaxy Note 9، حالا یکی از طرفداران با انتشار رندر گلکسی نوت 9 سامسونگ ، طراحی احتمالی و برخی ویژگی‌های مورد انتظار این اسمارت فون را به تصویر کشیده است.

گلکسی نوت 9 سامسونگ به دوربین سه گانه تجهیز می‌شود

در این تصویر ضمن بهره‌گیری از نمایشگر “Infinity Display” با نسبت صفحه به بدنه بالاتر، شاهد استفاده از اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر نیز هستیم تا محصولات این شرکت متفاوت‌تر از همیشه باشند.

مورد جذاب دیگر، آرایش عمودی دوربین سه گانه پشتی است. ما مطمئن نیستیم که سامسونگ از سه سنسور دوربین در بخش استفاده می‌کند یا نه، اما دیگر رقبا همچون هواوی، پرچمدار جدید خود را با دوربین سه گانه تولید و عرضه خواهند کرد. علاوه بر فلاش، از لامپ‌های LED کوچک نیز در اطراف دوربین استفاده شده است. وجود کلید اختصاصی بیکسبی، پشتیبانی از شارژ بی سیم و قلم هوشمند هم از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار هستند.

گلکسی نوت 9 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. براووووو چقدر عالى میشه درود فراوووون به همه ى طرفداران سامسونگ
    🙂
    🙂

  2. بابا این جوری که اینا پیش میرن تا چند سال ایند پشت گوشی کلا که میشه دوربین چه خبر بابا.