اینستاگرام

اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد هشتگ ها را به بیوگرافی خود اضافه کنند

اینستاگرام با قابلیت‌هایی جدید و البته جذاب آپدیت شد. از این پس کاربران می‌توانند هشتگ‌ها و لینک پروفایل‌ها را به بیوگرافی خود اضافه کنند. اما نحوه انجام این کار چگونه است؟

لینک‌های زنده در اینستاگرام، کاربران را به یک صفحه هشتگ یا پروفایل دیگر مشترکین منتقل می‌کند. انجام این کار هم ساده‌تر از چیزی‌ست که تصور می‌کنید.

ابتدا “Edit Profile” را انتخاب کرده و به بخش “bio” مراجعه کنید. سپس با تایپ یکی از علائم “#” یا “@”، لیستی از هشتگ‌های پیشنهادشده و یا پروفایل افراد مختلف پیش روی شما قرار می‌گیرد. یکی از مواردی که قصد برجسته کردن آن در بیوگرافی خود را دارید، انتخاب کنید تا آنها به عنوان لینک زنده پیش روی کاربران قرار گیرند.

کاربران اینستاگرام می‌توانند لینک پروفایل هر کسی را در بیوگرافی خود قرار دهند

با این قابلیت جدید، کاربران اینستاگرام می‌توانند لینک هر هشتگ یا پروفایلی را در بیوگرافی خود قرار دهند. هرچند، به یاد داشته باشید آن دسته از افرادی که لینک پروفایل آنها در بیوگرافی شما قرار می‌گیرد، اعلان مربوطه را دریافت خواهند کرد. در صورتی که شما آدرس صفحه کسی را در بیوگرافی خود درج کنید ولی او رد کند، نام کاربری آن همراه با “@” اما بدون لینک در بیوگرافی شما نمایش داده خواهد شد.

هم‌اکنون آپدیت جدید اینستاگرام همراه با این قابلیت جدید در حال انتشار بوده و کاربران اندروید و آی او اس می‌توانند آن را از طریق اپ استور و یا گوگل پلی دریافت کنند.

اینستاگرام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عالی! عشقه اینستا

    تنها دلخوشی منه! توی اینستا زندگی می کنم