گوشی زد تی ای نوبیا وی 18

گوشی زد تی ای نوبیا وی 18 با قابلیت‌های ویژه و قیمت مناسب از راه رسید

گوشی زد تی ای نوبیا وی 18 (ZTE Nubia V18) با نمایشگر کم‌حاشیه و قیمتی رقابتی معرفی شد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌ها، مشخصات و قیمت گوشی جدید زد تی ای خواهیم داشت.

در شرایطی که بسیاری از سازندگان فعال در حوزه موبایل، از بریدگی بالای صفحه در محصولات خود استفاده می‌کنند، زد تی ای با توسعه محصول میان رده خود تلاش کره روند طراحی سنتی را در پیش گیرد.

گوشی زد تی ای نوبیا وی 18

مشخصات فنی گوشی زد تی ای نوبیا وی 18

گوشی زد تی ای نوبیا وی 18 به صفحه نمایشی 6.01 اینچی و ال سی دی با وضوح 1080×2160 تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 625 با هشت هسته پردازشگر Cortex-A53 و پردازشگر گرافیکی آدرنو 506 در کنار 4 گیگابایت رم، دستورات کاربران را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

طراحی دوربین پشتی به گونه‌ای است که تصور می‌کنید سازندگان از سیستم دوگانه بهره برده‌اند. اما زد تی ای نوبیا V18 با یک سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز f/2.2 و فلاش ال ای دی توسعه پیدا کرده که ثبت تصاویر با کیفیتی مطلوب را امکان‌پذیر می‌سازد. بخش جلویی هم میزبان دوربینی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 است.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد موبایل جدید این کمپانی چینی می‌توان به یک باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، 64 گیگابایت حافظه داخلی با امکان استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی، خشاب هیبریدی با پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان و اسکنر اثر انگشت پشتی اشاره کرد. اندروید نوقا و رابط کاربری nubia UI 5.1 نیز سیستم عامل نرم افزاری دستگاه را تشکیل می‌دهند.

گوشی زد تی ای نوبیا وی 18

پیش‌فروش این تلفن هوشمند از امروز آغاز شده است و علاقه‌مندان از تاریخ 28 مارس (8 فروردین) می‌توانند با پرداخت هزار و 299 یوان (205 دلار)، آن را در سه رنگ قرمز، طلایی و مشکی در چین خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قیمتش بدک نیس اینم

  2. رنگ قرمز واسه گوشی خیلی خوشگله هااا