اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 9

اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 9 سامسونگ زیر صفحه نمایش تعبیه می‌شود

منابع کره‌ای از تغییر محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) خبر دادند. به علاوه، در آینده باید منتظر افزایش ظرفیت باتری نیز باشیم.

پیش‌تر شنیده بودیم که سامسونگ از تعبیه اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 9 زیر صفحه نمایش دستگاه به خاطر مشکلات مربوط به محافظ‌های صفحه، صرف نظر خواهد کرد. ولی حالا خبرگزاری کره‌ای “Korea Herald” در گزارشی جدید از روی آوردن سامسونگ به این سبک طراحی خبر داده است.

مطابق با گزارش جدید این سایت و منبع آگاه آن، در حال حاضر “Samsung Display” سه یا چهار راه مختلف برای ادغام این حسگر با صفحه نمایش سوپر آمولد نسل جدید گلکسی نوت داشته و سامسونگ «به طور جدی یکی از آنها را در نظر خواهد گرفت».

محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 9 تا پایان مارس تعیین می‌شود

تصمیم نهایی برای محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 9 تا پایان مارس و زمانی که طراحی نهایی گوشی مشخص شود، گرفته خواهد شد. گفته می‌شود فعلا “Samsung Display” باید این فناوری را تکمیل کند، در حالی که یکی دیگر از افراد آگاه، نظری مخالف دارد و می‌گوید با توجه به عرضه Note 9 تا پایان آگوست (مشابه گلکسی نوت 8 در سال 2017)، زمان کافی برای بهبود این فناوری پیش روی مهندسان هست.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، گلکسی نوت 8 و گوشی های سری گلکسی اس 9 سامسونگ با حسگر اثر انگشت پشتی تولید شده‌اند. استفاده از اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش نه‌تنها یک تغییر در طراحی است، بلکه می‌تواند به افزایش طول عمر باتری نیز منتهی شود چرا که مهندسان از یک باتری بزرگ‌تر استفاده خواهند کرد.

گلکسی نوت 9 احتمالا با تراشه اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم و دوربین دوگانه تولید خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بالاخره سامسونگ به قولش عمل کرد بعد ده سال

  2. ایول اینم از یه طراحی خوب از ایفون

  3. دوباره فردا میان تکذیبش می کنن