ظاهر شدن یوفو در پخش زنده ناسا مدت‌هاست که خبرساز می‌شود! + ویدیو

مخفی کاری آشکار ناسا در حذف تصاویر یوفوها در پخش زنده+ویدیو

ویدیوهای زیادی در فضای مجازی وجود دارند که ظاهر شدن شی ناشناس پرنده یا همان یوفو در پخش زنده ناسا را نشان می‌دهند و کمی بعد از این اتفاق، استریم لایو تصویر قطع می‌شود؛ مخفی کاری آشکار ناسا در حذف تصاویر یوفوها بارها تکرار شده و همچنان نیز ادامه دارد.

یکی از آخرین موارد ظاهر شدن یوفو یا همان شی ناشناس پرنده در استریم زنده ویدیوی از دوربین‌های سازمان فضایی آمریکا،‌ ناسا (NASA)، به 27 آگوست 2016 مربوط می‌شود که پخش زنده مربوط به فضاپیمای پروگرس (Progress) دو شی نورانی ناشناس را برای لحظاتی کوتاه نشان داد و بلافاصله این یوفوها ناپدید شدند.

از زمان انتشار کلیپ تاکنون عده زیادی از نظریه‌پردازان و شکارچیان یوفو، صحبت‌های مختلفی را در مورد پنهان‌کاری‌های ناسا و ادیت کردن این ویدیو مطرح کرده‌اند و خوراک خبری بسیار جنجالی برای علاقه‌مندان به داستان‌های موجودات فضایی به وجود آمده است. با این تفاسیر، جالب است بدانیم که این اولین باری نیست که پخش زنده ناسا با ظاهر شدن یک شی ناشناس پرنده قطع می‌شود و بسیاری می‌گویند که آخرین بار هم نخواهد.

در همین رابطه قصد داریم تا تعدادی از موارد قبلی مرتبط را همراه با اتفاق عجیب آگوست 2016 بررسی کنیم؛ با ما همراه باشید.

یوفو در پخش زنده ناسا

اگر در وب‌سایت‌هایی مانند یوتیوب در مورد موجودات فضایی جستجو کنید، به احتمال قوی حجم زیادی از ویدیوها که یوفوها را از دید دوربین‌های زمینی و فضایی نشان می‌دهند، شما را شگفت‌زده خواهد کرد؛ در حالی که بسیاری از این کلیپ‌ها به راحتی قابل توجیه بوده و به بازتاب نور، هواپیماها و موشک‌ها مختلف و یا مشکلات فنی مربوط می‌شوند، ویدیوهایی هم هستند که تا این لحظه توضیح قانع‌کننده‌ای در موردشان ارائه نشده و بسیاری آن‌ها را مدرکی مستند و قطعی از وجود آدم فضایی‌ها می‌دانند.

حال به موضوع اصلی، یعنی رویت یوفو در پخش زنده ناسا بازمی‌گردیم؛ حدودا یک ماه پیش از ویدیو مربوط به فضاپیمای پروگرس، دوربین‌های موجود در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) تصاویری از یک شی ناشناس پرنده را به ثبت رساندند و کمی پس از متوقف شدن شی در آسمان، استریم زنده به طرز عجیبی قطع شد!

این ویدیو فوق‌العاده جنجالی به 9 جولای 2016 مربوط می‌شود و در آن یوفو سفید رنگ به سمت جو سیاره ما حرکت می‌کند و پیش از توقف استریم زنده، به میزان قابل‌توجهی در مسیرش پیش می‌رود.

ظاهر شدن یوفو در پخش زنده ناسا مدت‌هاست که خبرساز می‌شود! + ویدیو

شی نورانی و ناشناسی که در تصویر بالا می‌بینیم، در ماموریت جمنی 10 (Gemini X) سال 1966 دیده شد!

با این حال،‌ همانطور که اشاره شد موارد متعددی از اتفاقات مشابه وجود دارد که پخش زنده سازمان فضایی ایالات متحده با دیده شدن اشیا ناشناس پرنده قطع می‌شود و این اتفاق بسیاری از مخاطبان را به دو گروه تقسیم کرده است؛ عده‌ای می‌گویند که ناسا در مخفی کردن حضور موجودات فضایی بر روی زمین و اطراف سیاره ما، نقش مهمی ایفا می‌کند و مدت‌هاست که متخصصان این سازمان واقعی بودن فرازمینی ها را اثبات کرده‌اند.

با این وجود بسیاری از کاربران صحبت‌های کارشناسان این سازمان را باور می‌کنند و معتقدند که ظاهر شدن یوفو در استریم لایو ناسا یا مربوط به زباله‌های فضایی بوده و یا مشکلات فنی و خطای دید تصاویر عجیب را به وجود آورده است.

چنین صحبت‌هایی در حالی مطرح می‌شوند که افراد شکاک استدلال‌های جالب‌توجهی را برای ادعاهای خود ارائه کرده‌اند؛ به عنوان مثال این افراد می‌گویند که اگر یوفوهای نورانی آشغال‌های فضایی هستند،‌ چرا این اشیا می‌توانند جهت خود را عوض کنند، در مسیر متوقف شوند و یا سریعا شروع به حرکت کنند. از طرف دیگر، چگونه است که به محضر رویت شی ناشناس پرنده در پخش زنده ناسا تصویر قطع می‌شود؟‌ آیا ممکن است که در تمامی موارد سیگنال دوربین مختل شده و یا مشکلی فنی پیش آمده باشد؟

در ادامه شما را به دیدن ویدیوی تهیه‌شده توسط تیم گجت تی وی از خانواده گجت نیوز دعوت می‌کنیم؛ در این کلیپ تعدادی از موارد ظاهر شدن یوفو در پخش زنده ناسا دست چین شده‌اند:

 

البته برخلاف عمده دانشمندان ناسا که تمایل چندانی به صحبت در مورد چنین موضوعاتی ندارند، هستند کسانی که نظرات جنجالی خود را در رابطه با یوفوها ابراز کرده‌اند؛ در پایان دو مورد از این ابراز نظرهای جالب را مرور خواهیم کرد:

گردون کوپر (Gordon Cooper)، یکی از فضانوردان برجسته و قدیمی ناسا زمانی در سازمان ملل، شهادت جالبی را تحت سوگند ارائه داد؛ او گفت که معتقد است این وسایل نقلیه فرازمینی و سرنشینان آن‌ها از سیاره‌های دیگر به دیدار ما آمده‌اند.

نقل‌قول معروفی هم از دکتر برایان اولیری (Brian O’Leary)، از فضانوردان ناسا و استاد فیزیک دانشگاه پرینستون وجود دارد که سوالات بسیاری را در ذهن به ایجاد می‌کند؛ اولیری می‌گوید که مدارک فراوانی از ارتباط داشتن موجودات فضایی با ما ثبت شده است و تمدن‌های فرازمینی برای مدت‌هاست که ما را زیر نظر دارند.

ظاهر شدن یوفو در پخش زنده ناسا مدت‌هاست که خبرساز می‌شود! + ویدیو

این دانشمند مورداحترام اظهار کرده که ظاهر این موجودات بسیار عجیب و غریب بوده و با معیارهای زیباشناختی ما اصلا مطابقت ندارد و از طرف دیگر، آدم فضایی‌ها از تکنولوژی‌های وابسته به تجهیزات مارپیچی و دیسک‌های مغناطیسی چرخان استفاده می‌کنند و ویژگی‌هایی کاملا مطابق مشاهدات افراد در مورد یوفوها دارند.

با در نظر گرفتن صحبت‌های این دو فضانورد،‌ ویدیو تهیه‌شده از موارد متعدد دیده شدن یوفو در پخش زنده ناسا و ادعاهای شکارچیان اشیا ناشناس پرنده، به نظر شما آیا باز هم می‌توان امکان واقعی بودن فرازمینی ها را به طور صد درصدی رد کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها

  2. منکه باور دارم صددرصد وجود دارن بعدها معلوم میشه

  3. بااطمینان تمام میگم فرازمینی هاوجوددارن شک نکنید…توی میلیاردهاکهکشان خنده داره ماتنهاباشیم.

  4. به نظرم همش کشکه
    به نظرم هدف ناسا از این فقط جلب توجه دیگرانه یا شاید درآمد زایی یا پرت کردن هواس مردم جهان
    مگه دوربینا فقط این اشیاء رو میبینن مگه مردم چشم ندارن
    چرا تا حالا کسی در نزدیکی ما پیدا نشده که شاهد عینی این موضوع باشه یا حتی خودمان
    ولی با توجه به عظمت جهان نمیشه 100%انکارشون کرد
    ولی به احتمال زیاد هیچ فرا زمینی نمی تونه وجود داشته باشه
    اگه کسی شاهدی داره یا خود او شاهد این ماجرا بوده بگه ما مشتاق صحبت های او هستیم

  5. ویدیوی جالبی بود. منو یاد تلویزیون ایران انداخت که یه عده سانسورچی میشینن بدقت پخش زنده مسابقات ورزشی مثل والیبال و فوتبال رو رصد میکنن تا یه بانوی غیر معمول رو تصویر ظاهر میشه اقدام به سانسور میکنن… حالا شده جریان ناسا ، به ظاهر اونا هم چندتا سانسورچی استخدام کردن گفتن موقع پخش زنده هرچیزی اومد تو تصویر قطعش کنید….!

  6. با این اسناد ومدارکی که ناسا منتشر کرد دیگر هیچ شکی برای کسی باقی نمی ماند که UFOها وجود دارند و دیگر کسی پیدا نمی شه زیر این همه اطلاعات بزند …با تشکر

  7. یوفو یا زباله فضایی یا شهاب سنگ….مسئله این است

  8. حالا هر چیزی بود ربط داده میشه به یوفو.

  9. نظراتتونو خوندم واکثرا فضایی هارو باور ندارید . یه زمانی دانشمندی میگفت زمین گرده اون موقع مردم باورش نکردن ومیگفتن زمین صافه .حالا اینم طولی نمیکشه که اثبات بشه هیچ چیز تا ابد پنهان نمیمونه

  10. خیلی شباهتی به یوفو نداشت به نظر من

  11. خیلی ویدئو شفاف و واضح نبود

  12. یه لامپ معلق تو فضا بود فقط 😐

  13. حالا چجوری حدس زدین این یوفوئه؟

  14. حداقل معلومه که شهاب سنگ یا چیزی نیست بابا

  15. خب مگه مرض داره تصویر زنده میگیره که لو بره

  16. ممکن نیست حقیقت داشته باشه

  17. انیشتین یه بار تو زندگیش حرفه جالبی زد گفت دو چیز انتهایی ندارد…

  18. مرحوم استیفن هاوکینگ میگفت با توجه به اینکه عمر کره ی زمین کمتر از خیلی سیاره های دیگه س
    اگر فرازمینی وجود داشته باشه میلیون ها سال از ما پیشرفته تر هستن و ما در برابرشون به سادگی باکتری هستیم
    پس اگر تمدنی تشکیل داده باشن و متوجه ما بشن مثل باکتری نابودمون میکنن
    برای همین مخالف ماجراجویی برای پیدا کردن فرازمینی و فرستادن امواج بود و میگفت اگر تحریک بشن پودرمون میکنن درجا 🙂
    نه اینکه بشقاب پرنده بفرستن مارو زیر نظر داشته باشن بیان دور کره ی زمین گشت بزنن ناسا هم ببینه و سانسور کنه

  19. شهاب سنگی چیزیه بابا