لپ تاپ گیمینگ سامسونگ اودیسه زد

لپ تاپ گیمینگ سامسونگ اودیسه زد با ضخامت 17 میلی‌متری معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ سامسونگ اودیسه زد (Samsung Odyssey Z) مجهز به یک نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی و سخت افزار قدرتمند در بدنه‌ای باریک و سبک نسبت به سایر لپ تاپ های گیمینگ معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت های دومین لپ تاپ مخصوص بازی سامسونگ بیشتر آشنا شوید.

سامسونگ مدتی است که وارد حوزه لپ تاپ های گیمینگ شده است و حالا جدیدترین دستاورد خود را معرفی کرده است: لپ تاپ گیمینگ سامسونگ اودیسه زد حاصل جدیدترین تلاش سامسونگ برای گیمرها است که از وزن و ضخامت کمی برخوردار بوده، اما به لطف سیستم خنک سازی Z AeroFlow و بهره گیری از یک دمنده Z Blade می‌تواند خیال شما را بابت عدم گرمای بیش از حد خود راحت کند.

مشخصات سامسونگ اودیسه زد

سامسونگ اودیسه زد به یک نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی (Full HD)، پردازنده 6 هسته‌ای Core i7‌ اینتل (نسل هشتم) و یک کارت گرافیک GeForce GTX 1060 Max-P‌ (که 10 درصد سریع‌تر از مدل Max-Q است) تجهیز شده است. این لپ تاپ با یک پیکربندی حاوی رم حداکثری 16 گیگابایتی DDR4 و یک حافظه حداکثری 1 ترابایتی NVMe SSD و پردازشگر گرافیکی با ظرفیت 6 گیگابایت GDDR5 به عرضه درخواهد آمد.

لپ تاپ گیمینگ سامسونگ اودیسه زد

یکی از مواردی که باعث دور بودن بسیاری از لپ تاپ های مخصوص بازی از طراحی باریک و سبک می‌کند، راه حل‌های خنک کننده‌ای است که آن‌ها نیازمندش هستند. از آنجایی که سامسونگ اودیسه زد تنها 17.9 میلی‌متر ضخامت داشته و وزن آن نیز 2.4 کیلوگرم است، سامسونگ یک اتاق بخار پویای دینامیک (Dynamic Spread Vapor Chambers) را در آن تعبیه کرده است که می‌تواند هم پردازنده مرکزی و هم پردازشگر گرافیکی را تحت پوشش خود قرار دهد.

دو فن دمنده Z Blade گرما را از بالا و پایین لپ تاپ دور نگه می‌دارند. با این حال ممکن است گرما در کیبورد و ترک پد حس شود. البته هیچ کسی از ترک پد لمسی لپ تاپ برای بازی استفاده نمی‌کند و معمولا گیمرها از ماوس استفاده می‌کنند. این لپ تاپ از یک باتری 54 وات ساعتی قدرت می‌گیرد که نمی‌تواند به لطف فعال سازی حالت بازی دوام زیادی را داشته باشد. خبر خوب اینکه یک آداپتور 180 وات نیز به صورت پیشفرض در داخل جعبه لپ تاپ قرار دارد. از دیگر مشخصات لپ تاپ گیمینگ جدید سامسونگ اودیسه زد می‌توا به اسپیکرهای 1.5 وات، یک کیبورد با پس زمینه نوری و درگاه‌های کافی USB به منظور بهره‌بردن از یک هدست واقعیت مجازی اشاره کرد. در اینجا یک میانبر برای ضبط گیم پلی و حالت سکوت وجود دارد که نویز فن را به 22 دسیبل می‌رساند.

زمان عرضه سامسونگ اودیسه زد

سامسونگ قرار است لپ تاپ گیمینگ خود را در چند کشور برگزیده شامل کره و چین از ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت ماه) و در آمریکا نیز از تابستان به عرضه درآورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خب مسلما با چنین قدرتی قیمتش بیشتر از 1500 دلار خواهد بود که به صرفه نیستش البته فقط واسه ملت ما :))

  2. همه چیز از امریکا اول پخش میشه
    اخرم ایران

  3. سامسونگ منتظر ببینه بقیه چیکار میکنن اسکی بره