لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 5

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 5 با پردازنده نسل هشتمی اینتل معرفی شد

نسل جدید لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 5 (Acer Nitro 5) همراه با پردازنده های نسل هشتمی اینتل +Core i5‌ و +Core i7 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت لپ تاپ جدید ایسر بیشتر آشنا شوید.

اینتل ساعاتی پیش از هشتمین نسل پردازنده های سری H لپ تاپی خود پرده برداری کرد و یکی از نخستین سازندگان کامپیوتر که از این تراشه استفاده کرده است، کمپانی ایسر خواهد بود. این کمپانی از جدیدتری نسل لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 5 خود همراه یک پردازنده نسل هشتمی اینتل پرده برداری کرد. گرچه این لپ تاپ فاقد مدل جدید Core i9‌ بوده و در دو مدل +Core i5‌ و +Core i7 به عرضه درخواهد آمد.

دو مدل لپ تاپ نسل جدید ایسر نیترو 5 که امروز معرفی شدند، از یک پردازنده مدل Core i5-8400H و یک پردازنده مدل Core i7 که نام آن اعلام نشده است قدرت خواهند گرفت. پردازنده مدل Core i5 چهار هسته‌ای است، در حالی که مدل Core i7 این لپ تاپ شش هسته‌ای است. هر دو تراشه مذکور از تکنولوژی HyperThread برخوردارند. تکنولوژی فراریسمانی به پردازنده این امکان را خواهد داد که در هر لحظه، دو بسته اطلاعاتی را پردازش کند. در واقع در حالی که مدل Core i5 چهار هسته‌ای است، اما همانند یک پردازنده 8 هسته‌ای عمل کرده و مدل Core i7 این لپ تاپ که شش هسته‌ای است نیز همانند یک سیستم 12 هسته‌ای اطلاعات را پردازش خواهد کرد.

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 5

هر دو مدل لپ تاپ ایسر نیترو 5 همچنین از حافظه‌ای با تکنولوژی Optane شرکت اینتل برخوردارند. این بدان معناست که زمان پاسخگویی و حافظه‌ی آن‌ها سریع‌تر از نسل گذشته نیترو 5 شده است. Jerry Hou، مدیر بخش لپ تاپ های کمپانی ایسر در مورد این لپ تاپ جدید اینگونه می‌گوید:

ایسر هیجان زده است که همراه با لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 خود جزو نخستین شرکت‌های ارائه کننده پردازنده‌های جدید +Core i7 اینتل است. نیترو 5 جدید عملکرد استثنایی را در محدوده قیمتی که دارد فراهم می‌کند که بیشتر‌ نیازهای گیمرهای حرفه‌ای را شامل می‌شود.

یک کارت گرافیک GeForce GTX 1050Ti در زیر قاب این لپ تاپ جای گرفته است که می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای گیمرهای عادی باشد. اگر شما یک گیمر فوق حرفه‌ای هستید و می‌خواهید بهترین کارت های گرافیک مخصوص بازی را در لپ تاپ خود داشته باشید، باید به دنبال خرید لپ تاپ های سری Predator‌ ایسر باشید. به جز پردازنده، این لپ تاپ تغییر دیگری نسبت به نسل گذشته‌ی خود نداشته است. همچنان نمایشگر آن 15.6 اینچی فول اچ دی بوده و از درگاه‌های USB نوع C‌ و HDMI 2.0 نیز بهره می‌برد.

قیمت ایسر نیترو 5 جدید

ایسر لپ تاپ گیمینگ جدید خودش را در ماه آینده با قیمت پایه 749 دلار به فروش خواهند رساند. این مدل پایه شامل پردازنده Core i5-8300H،‌ کارت گرافیک GeForce GTX 1050، رم 8 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی HDD می‌شود. با پرداخت 850 دلار نیز شما از پردازنده یکسان، کارت گرافیک GTX 1050Ti، رم 8 گیگابایتی و یک حافظه 256 گیگابایتی SSD بهره‌مند خواهید شد. در حال حاضر مشخصات فنی و قیمت مدل‌های Core i7 این لپ تاپ اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. احتمالا نسخه های دارای پردازنده core i7 قیمتشون از 1000 دلار بیشتره که به نظر من یه سیستم خودتون تهیه کنین به صرفه تر هست چراکه با چنین قیمتی میشه صاحب سیستمی با رم و گرافیک بهتر شد هرچند همه میدونین هیچوقت نمیشه قدرت لپ تاپ گیمینگو با کامپیوتر گیمینگ یکی دونست

  2. اخه با لبتابم میشه بازی کرددد