تصاویر وان پلاس 6

ویدیو و تصاویر وان پلاس 6 ابهامات مربوط به طراحی آن را برطرف می‌کنند

تصاویر وان پلاس 6 (OnePlus 6) همراه با ویدیوی 360 درجه این تلفن هوشمند لو رفت تا جای هیچ ابهامی در مورد طراحی پرچمدار وان پلاس باقی نماند. وان پلاس 6 با نمایشگر بدون حاشیه و بریدگی بالای صفحه تولید خواهد شد.

“OnLeaks” از جمله افشاگران مورد اعتمادی است که معمولا پیش از معرفی موبایل های مطرح، تصاویر و ویدیوهای 360 درجه آنها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در همین راستا، امروز شاهد انتشار تصاویر وان پلاس 6 هستیم.

این موبایل که با عنوان قاتل پرچمداران از آن یاد می‌شود، قرار است با نمایشگری کم‌حاشیه با ناچ در بخش بالایی تولید شود. البته چنین موضوعی عجیب نیست چرا که پیش‌تر نیز مدیران وان پلاس بهره‌گیری از این طراحی جدید را تایید کرده بودند. همانند گوشی جدید ال جی جی 7 تینکیو، اسکنر اثر انگشت و دوربین دوگانه با آرایشی عمودی روی قاب پشتی جای گرفته‌اند و پایین‌تر از آنها هم می‌توان لوگو وان پلاس را مشاهده کرد.

متاسفانه این منبع ویژگی‌های سخت افزاری وان پلاس 6 را فاش نکرده است. با این وجود، پرچمدار جدید چینی‌ها با تراشه اسنپدراگون 845، صفحه نمایش 6.28 اینچی آمولد، 6 یا 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی به دست کرابران خواهد رسید. در ادامه می‌توانید ویدیوی 360 درجه و عکس‌های این اسمارت فون را تماشا کنید.

تصاویر وان پلاس 6

ویدیوی 360 درجه وان پلاس 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همه ایین مدل طراحی رو از ایفون برداشتن

  2. شبیه سونی خیلی گنده س