عکس های وان پلاس 6

عکس های وان پلاس 6 همراه قیمت و زمان عرضه آن لو رفت

عکس های وان پلاس 6 (OnePlus 6) همراه با اطلاعاتی تازه از قیمت و زمان عرضه این گوشی، پیش از معرفی رسمی لو رفت. موبایل جدید وان پلاس با قیمتی رقابتی و طراحی کاملا جدید عرضه می‌شود.

عکس های وان پلاس 6 که در واقع رندرهایی با کیفیت بالا هستند، سهوا توسط Amazon Germany فاش شد. ما حالا اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت پرچمدار جدید وان پلاس نیز داریم.

اگرچه این اطلاعات به سرعت از وب‌سایت شعبه آلمان فروشگاه اینترنتی آمازون حذف شدند، اما چشمان تیزبین علاقه‌مندان، همه اطلاعات جذاب را شکار کرده‌اند. بر این اساس، محصول جدید چینی‌ها قرار است از تاریخ 22 می (1 خرداد) روانه بازار شود. این موضوع می‌تواند صحت داشته باشد چرا که اخباری قبلی نشان می‌دادند وان پلاس به تعداد محدودی از کاربران اجازه می‌دهد این گوشی هوشمند را در تاریخ 21 می خریداری کنند.

در اروپا، نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی وان پلاس 6 به ترتیب با قیمت‌های 519 و 569 یورو به فروش خواهد رسید. در این صورت، می‌توان گفت احتمالا قیمت مخصوص بازار آمریکا برای این دو نسخه، به ترتیب 519 و 569 دلار خواهد بود. هرچند، پیش‌تر هم انتظار می‌رفت OnePlus 6 با قیمتی بالاتر در مقایسه با OnePlus 5T (با قیمت پایه 499 دلار) به فروش رسد.

مطابق با اطلاعات لو رفته، موبایل جدید وان پلاس در دو رنگ مشکی آینه‌ای (Mirror Black) و مشکی نیمه‌شب (Midnight Black) عرضه می‌شود. هرچند همان‌طور که در تصاویر قبلی هم دیده بودیم، نسخه دیگری از این تلفن هوشمند با رنگ سفید پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به هر صورت باید منتظر ماند و دید که مدل سفید در چه بازارهایی به فروش می‌رسد.

عکس های وان پلاس 6 شما را غافلگیر نخواهند کرد و کاربران باید خود را برای طراحی ناچ، دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت پشتی آماده کنند.

وان پلاس 6 به عنوان پیشرفته‌ترین گوشی وان پلاس، همراه با اسنپدراگون 845، نمایشگر 6.3 اینچی 1080×2280 و دوربینی دوگانه که سازندگان ادعا می‌کنند می‌تواند با گوگل پیکسل 2 رقابت کند، به دست کاربران خواهد رسید.

عکس های وان پلاس 6