شیائومی می 8

شمارش معکوس برای رونمایی از شیائومی می 8 آغاز شد

شیائومی می 8 به عنوان پرچمدار جدید کمپانی چینی به همراه چند محصول تازه‌ی دیگر تا کمتر از 10 روز آینده رونمایی خواهد شد.

سران کمپانی Xiaomi به تازگی 31 می (برابر با دهم خرداد ماه) را به عنوان موعد رونمایی از محصولات جدید خود اعلام کردند که به احتمال فراوان گوشی شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) نیز در همان تاریخ به طور رسمی معرفی می‌شود. انتظار می‌رود در این مراسم که شهر شنژن از آن میزبانی خواهد کرد علاوه بر این پرچمدار، محصولات دیگری از جمله دستبند هوشمند Mi band 3 هم رونمایی شوند.

گمانه‌زنی‌های پیشین از معرفی گوشی می مکس 3 نیز در این تاریخ حکایت داشتند اما این موضوع را باید منتفی دانست؛ چرا که به تازگی مدیر عامل شیائومی به روشنی از رونمایی این گوشی هوشمند در ماه ژوئن خبر داده است.

در مقطع فعلی تنها اطلاعات رسمی در مورد رویداد شنژن، تاریخ ذکر شده است اما می‌توان حدس زد ستاره‌ی صحنه در این مراسم، نه شیائومی می 7 بلکه شیائومی می 8 خواهد بود که به عنوان تحفه‌ای برای بزرگداشت هشتمین سالگرد تاسیس کمپانی رونمایی خواهد شد.

شیائومی می 8

تاکنون در گزارش‌های غیر رسمی منتشر شده پیرامون این پرچمدار از فناوری تشخیص چهره سه‌ بعدی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین بهره‌مند از هوش مصنوعی با توانایی زوم اپتیکال 2x به عنوان بارزه‌های اصلی آن یاد شده است. همچنین از اطلاعات مندرج در تاییدیه نهادهایی چون FCC و 3C می‌توان نسبت به وجود دو مدل از این محصول با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 5V/3A و 12V/1.5A مطمئن بود.

باید دید که آیا سران شیائومی به مناسبت تولد هشت سالگی کمپانی از خیر معرفی گوشی می 7 خواهند گذشت و آن را فدای می 8 خواهند کرد یا خیر؟

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این از ایفون جدا شده عین همونم داغونه

  2. قدرتمند ترین گوشی همینه بنظر من

  3. فک نمیکنم انقدی که میگن شاخ باشه