دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس

دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس جایگاه دوم DxOMark را از آن خود کرد

دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس موفق شده جایگاه دوم DxOMark را پس از گوشی هواوی پی 20 پرو از آن خود کند. لازم به ذکر است که +HTC U12 دارای دوربین دوگانه و Huawei P20 Pro دارای دوربین سه گانه است.

اچ تی سی روز گذشته جدیدترین پرچمدار گوشی های هوشمند خود، اچ تی سی یو 12 پلاس را معرفی کرد. و حالا گفته می‌شود خیلی سریع این گوشی همراه دوربین دوگانه خود در آزمایش‌های سایت DxOMark شرکت کرده است. دوربین اولتراپیکسل یو 12 پلاس موفق به کسب امتیاز کلی 103، امتیاز 106 ثبت عکس و امتیاز 95 برای ضبط ویدیو شده است. با این اوصاف، دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس موفق شده با کسب امتیازی بالا، پس از هواوی پی 20 پرو که به دوربین سه گانه مجهز است، در جایگاه دوم جدول برترین‌های DxOMark قرار گیرد.

دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس

بررسی‌ها نشان می‌دهد دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس بهترین عملکرد صنعت موبایل را با شفافیت عالی و محدود دینامیک خوب به دست آورده است. یو 12 پلاس همچنین به خوبی تعادل بین بافت و نویز را برقرار می‌کند. اما آنچه که باعث شده تا این دوربین عملکرد عالی را کسب کند، فوکوس خودکار سریع و دقیق همراه عملکرد عالی زوم 2 برابری آن بوده است. DxOMark می‌گوید دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس دومین گزینه عالی در کلاس گوشی های هوشمند است.

مزایا و معایب دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس

تمام جوانب مثبت ذکر شده در بخش عکاسی، به بخش ضبط ویدیو نیز نسبت داده می‌شوند: ثبات موثر، فوکوس خودکار سریع، قرار گرفتن در معرض نور عالی و محدوده دینامیکی و همچنین نویز کم در شرایط نوری کم. اما درست همانند هر دوربین موبایلی دیگری، برخی کمی‌ها و کاستی‌ها نیز وجود دارد که خوشبختانه میزان آن‌ها کم است. این بررسی نتیجه گیری می‌کند که جزئیات زوم اپتیکال در شرایط نوری کم کم است، مصنوعاتی در تصاویر HDR مشاهده می‌شوند و نویز قابل توجهی در عکس‌هایی که نور کافی در آن‌ها وجود ندارد، دیده می‌شود.

در آینده‌ای نزدیک به بررسی عملی دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس می‌پردازیم تا در تصاویر و ویدیوهای واقعی بتوانیم این امتیاز کسب شده و جایگاهی که در سایت DxOMark به دست آورده است را تحلیل کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. جایگاه اول سامسونگه