لپ تاپ ام اس آی پرستیژ PS42

نگاه نزدیک به لپ تاپ ام اس آی پرستیژ PS42 (گالری عکس)

لپ تاپ ام اس آی پرستیژ PS42 با نمایشی بسیار خوب در کامپیوتکس 2018، چشم‌ها را به خود خیره کرد. لپ تاپ جدید پرستیژ MSI با قدرت پردازشی بالا، طراحی زیبایی داشته و رقیبی جدی برای مک بوک اپل خواهد بود.

لپ تاپ ام اس آی پرستیژ PS42 که می‌توان آن را از جمله بهترین‌ها در Computex 2018 معرفی کرد، با بدنه‌ای بسیار باریک و سبک و توانایی اجرای بازی‌های روز طراحی شده است. در ادامه، نگاهی نزدیک به لپ تاپ جدید MSI از سری پرستیژ خواهیم داشت.

لپ تاپ ام اس آی پرستیژ PS42

نخستین موردی که احتمالا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، طراحی باریک و بدنه ظریف این لپ تاپ است. در واقع، بدنه 1.19 کیلوگرمی (2.6 پوندی) این لپ تاپ تنها 15.9 میلی‌متر (0.65 اینچ) ضخامت داشته و کاربران می‌توانند آن را به همراه پردازنده‌های نسل هشتمی Core i7 و کارت گرافیک GeForce MX150 خریداری کنند.

لپ تاپ ام اس آی پرستیژ PS42

بر خلاف بسیاری از لپ تاپ های باریک که تایپ کردن با آنها دشوار است، چنین مشکلی در پرستیژ وجود نداشته و این لپ تاپ، در زمانی مختصر توجه ما را به خود جلب کرد.

محصول پیش رو طی سه ماهه سوم سال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در ادامه، از شما دعوت می‌کنیم گالری عکس نسخه جدید لپ تاپ پرستیژ را تماشا کنید.

گالری عکس لپ تاپ ام اس آی پرستیژ PS42

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*