لپ تاپ گیمینگ ام اس آی GF63

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی GF63 با قیمت 999 دلار معرفی شد

ام اس آی جی اف 63 (MSI GF63) لپ تاپ گیمینگ جدید این شرکت محسوب می‌شود که در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2018 شاهد رونمایی آن بودیم. قیمت 999 دلاری لپ تاپ گیمینگ ام اس آی GF63 بیش از همه توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی GF63 یکی از محصولاتی است که بعد از معرفی در نمایشگاه کامپیوتکس 2018، نگاه علاقه‌مندان به دنیای گیم را به خاطر داشتن قیمتی بسیار معقول به خود جلب کرد. این لپ تاپ گیمینگ را باید نسخه ارزان قیمت لپ تاپ ام اس آی GS65 بدانیم. یکی از نکات مهم این محصول که سازنده بر روی آن مانور زیادی می‌دهد، داشتن بدنه‌ای نازک و وزنی پایین (در مقایسه با تمامی لپ تاپ‌های گیمینگ) است.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی GF63 که به یک نمایشگر 15.6 اینچی مجهز شده، دارای وزن 1.86 کیلوگرم است! این در حالی است که لپ تاپ‌های مخصوص بازی، معمولا حداقل 3 الی 4 کیلوگرم وزن دارند. عرض آن نیز تنها 21.7 میلی‌متر است که حمل و نقل دستگاه را برای گیمرها بسیار راحت می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی GF63

مغز متفکر لپ تاپ گیمینگ ام اس آی جی اف 63 تراشه اینتل Core i7 بوده و بسته به انتخاب مشتری، کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس 1050 و یا 1050Ti بر روی آن سوار خواهد شد. در ادامه بیشتر با ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم:

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ ام اس آی GF63

  • پردازنده: نسل هشتم پردازنده سری Core i7 (مدل پردازنده هنوز به صورت دقیق مشخص نیست)
  • کارت گرافیک: انویدیا جی‌فورس GTX 1050 Ti دارای 4 گیگابایت حافظه از نوع GDDR5 RAM
  • حافظه: 8 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع اس اس دی (با قابلیت افزایش تا 512 گیگابایت)
  • نمایشگر: 15.6 اینچی دارای رزولوشن فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل)
  • کیبورد: دارای نور پس‌زمینه تک‌ رنگ (قرمز)
  • درگاه‌: اترنت، یک درگاه یو اس بی نسخه C و سه درگاه یو اس بی نسخه A

متاسفانه درون لپ تاپ گیمینگ ام اس آی GF63 درگاه اچ دی ام آی وجود ندارد، به همین دلیل تنها مجبور به اجرای بازی‌ها بر روی نمایشگر 15.6 اینچی آن بوده و راهی برای پخش محتوا بر روی نمایشگرهای خارجی وجود ندارد. در ادامه تصاویر این محصول را مشاهده خواهید کرد.

گالری تصاویر ام اس آی GF63

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. حتما یه جنس بونجوله

  2. امکان نداره همچین قیمتی

    • چرا امکان نداره؟ اتفاقا به نظرم به صرفه هم نیست چون گرافیکش یه چیز معمولیه که فوقش میتونه بازی های دو سال اینده رو ساپوت کنه و حافظه رمشم واسه خیلی از بازی های حال حاضر کمه باید 16 باشه