گوگل پیکسل 2

تصاویر نمونه اولیه گوگل پیکسل 3 ایکس ال فاش شد

عکس‌های نمونه اولیه گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL) به تازگی فاش شده است. بر اساس این تصاویر گوگل پیکسل 3 ایکس ال می‌توان دریافت پرچمدار گوگل در سال 2018 دارای چه سبک طراحی خواهد بود.

چند روز پیش تصاویری از گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال در اینترنت منتشر شد. به تازگی تصاویری از همان نمونه اولیه گوگل پیکسل 3 ایکس ال را این مرتبه از زوایایی دیگر مشاهده کرده‌ایم که نشان می‌دهد شایعات پیرامون این گوشی صحت داشته‌اند. بر اساس عکس‌های نمونه اولیه گوگل پیکسل 3 ایکس ال می‌توان گفت پرچمدار جدید مالک اندروید، یک گوشی ناچ استایل خواهد بود.

تصاویر این گوشی توسط یکی از کاربران انجمن تخصصی XDA ثبت شده است، فردی که به روشی توانسته به گوشی دست پیدا کند. کاربر مدعی است پنل پشتی گوشی از شیشه ساخته شده است. این موضوع احتمال پشتیبانی گوگل Pixel 3 از فناوری شارژ بی‌سیم را افزایش می‌دهد.

در اصلی‌ترین بخش مشخصات فنی، این گوشی هم‌رده دیگر پرچمداران است، به این معنی که از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرد. برخلاف سایر محصولات بالارده، خبری از 6 گیگابایت حافظه رم نبوده و تنها 4 گیگابایت حافظه اصلی وجود دارد. در کنار آن 128 گیگابایت فصای ذخیره‌سازی داخلی در نظر گرفته شده است.

نمونه اولیه گوگل پیکسل 3 ایکس ال

در ظاهر گوشی تغییراتی دیده می‌شود. به عنوان نمونه در مقایسه با مدل قبلی، درگاه سیم کارت از سمت چپ گوشی به کنار آن منتقل شده و کنار درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری قرار گرفته است. اسکنر اثر انگشت در نمونه اولیه گوگل پیکسل 3 ایکس ال در پنل پشتی قرار داشته و در این قسمت یک سنسور برای دوربین اصلی دیده می‌شود. پس گوگل با وجود پیوستن به جمع سازندگان گوشی های ناچ استایل، هنوز به استفاده از ماژول دوربین دوگانه اعتقادی ندارد.

عکس‌های نمونه اولیه گوگل پیکسل 3 ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. وقعا زشته بی خاصیته

  2. بیاد ایران میشه 8 میلیون…..
    یه زمانی با 8 میلیون یه سرفیس پرو core i7 با هارد 512 و کیبورد می شد خرید.