گوشی آنر 10

گوشی آنر 10 به زودی به فناوری GPU Turbo مجهز می‌شود

هواوی کار آزمایش فناوری GPU Turbo را برای گوشی آنر 10 آغاز کرده است. اما این تکنولوژی چه تاثیری برای قدرت پردازشی و عملکرد Honor 10 خواهد داشت؟

در کنار آنر پلی، GPU Turbo هم توسط هواوی معرفی شد؛ یک فناوری بسیار خلاقانه که قادر است توان پردازشی گوشی های هوشمند را به صورت نرم افزاری افزایش دهد. بعد از معرفی این تکنولوژی، مدیران از ارائه آن برای چندین مدل از گوشی های فعلی خبر دادند. حالا نیز این غول چینی، فاز آزمایشی بتا از این تکنولوژی را برای گوشی آنر 10 ، کمی زودتر از زمان پیش‌بینی‌شده آغاز کرده است.

افزایش 60 درصدی قدرت پردازشگر گرافیکی گوشی آنر 10

کاربران می‌توانند با پیوستن به برنامه آزمایشی این فناوری در انجمن رسمی Huawei Pollen Club، فریمور GPU Turbo را دریافت کنند. GPU Turbo در زمینه اجرای بازی‌ها نقش پررنگی داشته و می‌تواند قدرت پردازشگر گرافیکی را تا 60 درصد افزایش و مصرف برق را تا 30 درصد کاهش دهد. این فناوری همچنین کیفیت دید در بازی‌ها را بهبود خواهد بخشید. موضوع قابل اشاره، امکان پیاده‌سازی آن روی گوشی های ارزان‌تر هواوی و تمام محصولاتی است که از تراشه‌های کایرین استفاده می‌کنند.

هواوی پیش‌تر از ارائه این فناوری در قالب یک به‌روزرسانی نرم افزاری برای گوشی های دیگری همچون میت 10 و آنر وی 10 تا پایان ژوئن خبر داده است. گوشی های سری P20، میت RS پورشه دیزاین، نوا 2S و تبلت های M5 هم تا پایان جولای به GPU Turbo مجهز خواهند شد. خوشبختانه محصولات دیگری هم شامل این لیست می‌شود که در آینده جزئیات آن اعلام می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دم هوآوی گرم که با محصولات فوق العادش بازار رو حسابی دست خودش گرفته

  2. آره واقعا کار ماهم شده چرخیدن تو نت و دیدن عکساشون فقط
    تاسف برای ایران و ایرانی بودن

  3. با این افزایش روز به روز قیمتت گوشی ها آدم رغبت نمیکنه دیگ اخبار گوشی ها رو دنبال کنه ببینه چی جدید اومده و چی قراره بیاد