نمایشگرهای اولد آیفون ایکس پلاس

نمایشگرهای اولد آیفون ایکس پلاس توسط ال جی دیسپلی تامین می‌شود

ال جی دیسپلی در کنار شرکت سامسونگ مسئولیت تامین نمایشگرهای اولد آیفون ایکس پلاس (Apple iPhone X Plus) را بر عهده خواهد داشت. اما چه تعداد از این پنل‌ها توسط LG ساخته می‌شوند؟

بعد از سرمایه‌گذاری 2.7 میلیارد دلاری اپل در LG Display به منظور کمک به تامین پنل‌های اولد برای پرچمداران 2018، حالا یکی از منابع معتبر از آماده شدن این پنل‌ها خبر داده است.

نمایشگرهای اولد آیفون ایکس پلاس 20 درصد مجموع پنل‌های مورد نیاز اپل هستند

مطابق با گزارش “China Morning Post”، اپل شرکت LG را به عنوان دومین تامین‌کننده نمایشگرهای اولد انتخاب کرده است و این شرکت در مراحل اولیه کار باید 2 تا 4 میلیون پنل را تولید کند. البته 4 میلیون حتی پاسخگوی نیازهای اولیه اپل هم نیست؛ در واقع وظیفه تامین 20 درصد از پنل‌ها در زنجیره تامین اپل بر عهده ال جی است و مابقی آنها توسط سامسونگ ساخته می‌شود.

منابع مرتبط می‌گویند ال جی دیسپلی در تلاش است سهم تولیدات پنل‌های اولد را افزایش دهد، ولی هنوز آماده تامین کامل پنل‌های اولد نیست. بنا بر شایعات، ال جی دیسپلی نمایشگرهای اولد آیفون ایکس پلاس که با صفحه نمایش 6.5 اینچی و به عنوان گران‌ترین گوشی اپل به فروش می‌رسد را تولید خواهد کرد. هرچند، مدیران در مقر اصلی اپل هنوز بر سر اینکه با ال جی به عنوان دومین تامین‌کننده همکاری کنند یا همانند سال گذشته فقط با سامسونگ قرارداد داشته باشند، به توافق نرسیده‌اند.

نمایشگرهای اولد آیفون ایکس پلاس

اگر همکاری شرکت ال جی و اپل به نتیجه برسد، علاوه بر کاهش وابستگی اهالی کوپرتینو به سامسونگ، مدیران می‌توانند از آن به عنوان اهرمی برای فشار به سامسونگ و کاهش قیمت پنل‌ها استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. یکم دیر به این فکر نیفتاده احیانا؟

  2. فک نمیکنم اپل چیزی رو خودش بسازه

  3. آیفونم دیگ رفت تو کار اولد
    خوبه خیلی

  4. باز مثل دفعه ی قبل پنل های سامسونگ بی نقص و پنل های ال جی همه هاله ی زرد داشتن
    هنوز تو دنیا سامسونگ رقیبی نداره در زمینه ی تولید صفحه نمایش

  5. الیج با ایفون؟؟؟
    اصلا با هم نمیگنجن