گوشی موبایل شرکت Light

گوشی موبایل شرکت Light با دوربین 9 گانه در راه است!

گوشی موبایل شرکت Light با بهره‌گیری از فناوری دوربین L16 این کمپانی، با دوربین پشتی 9 گانه و توانایی‌های بسیار بالا در عکاسی، امسال عرضه می‌شود.

دوربین Light L16 با 16 لنز را به یاد دارید؟ مطابق با گزارشی تازه، به نظر می‌رسد مهندسان می‌خواهند از این فناوری در تلفن هوشمندی که امسال روانه بازار خواهد شد، استفاده کنند. به لطف سرمایه‌گذاری قابل توحه فاکس کان در شرکتی کوچک، این تکنولوژی در گوشی موبایل شرکت Light با 9 دوربین به کار گرفته می‌شود.

عرضه گوشی موبایل شرکت Light با قیمت بالا

با توحه به گزارش “Washington Post”، این شرکت پیش‌تر نمونه اولیه موبایل خود را با 5 تا 9 لنز توسعه داده است که سیستم دوربین آن با عملکردی مشابه دوربین‌های DSLR در محیط‌های کم‌نور، می‌تواند تصاویر را با دقت بسیار بالای 64 مگاپیکسل ثبت کند. علاوه بر آن، مدیران با اشاره به افکت‌های پیچده عمق و توانایی‌های زوم بی‌نظیر، عرضه تلفن هوشمندی بدون رقیب در زمینه عکاسی را وعده داده‌اند.

هرچند، مثل دوربین L16 که با قیمت بسیار بالای 1950 دلار به فروش می‌رسد، گوشی موبایل شرکت Light نیز ارزان نخواهد بود. برای عملکرد درست تمام سنسورها، این سیستم نیازمند قدرت پردازشی بسیار بالایی است؛ موضوعی که بدون شک هزینه بالایی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. دیگه شور دوربینو در اوردن

  2. انگار شهربازیه
    9 تا چخبره

  3. مثل این گوشی چینی های اولیه بود که ده پونزده ها اسپیکر داشت خداروشکر نسلشون منقرض شد هرجا میرفتی صداش گوش اادمو جر میداد

  4. چه کاریه خب !! همونو یه لنز بزرگ بذارن دیگه 😂😂😂

  5. ترجیح میدم پولمو بدم یه لنز رفه ای برای دوربینم تا اینکه بدم یه همچین گوشی هایی

  6. الان موقع عکس گرفتن دقیقا باید کدوم لنز رو نگاه کنیم خخخخخخخ چه مسخرهههههههه

  7. یه دفعه کلا قاب پشت رو لنز کنن راحت تره 😐

  8. دیگ یهو کل گوشیو بکنن لنز چه کاریه
    9 تا اآخه؟ مگ میخوایم فیلم حرفه ای بسازیم باو

  9. دیگه شورشو در آوردن، بابا بخدا آدمم دوتا چشم داره همش پس ببشتر از دو و سه تا لنز توی گوشی اصلا منطقی نیست

  10. بهتر نیست یه دوربین با کیفیت رو تبدبل به موبایل کنن ، والا بخدا ، اینجوری که پیش میره بجای موبایل باید دوربین قابل مکالمه دست بگیریم. 😅😅😅