گوشی ویوو زد 10

گوشی ویوو زد 10 با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی ویوو زد 10 (Vivo Z10) با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی رسما در هند معرفی شد. در ادامه، مشخصات فنی، قیمت و امکانات موبایل جدید ویوو را زیر ذره‌بین خواهیم بود.

گوشی ویوو زد 10 در واقع همان تلفن هوشمند +Vivo Z7 است که سپتامبر گذشته شاهد رونمایی آن بودیم؛ با این تفاوت که حالا ظرفیت حافظه داخلی از 64 گیگابایت به 32 گیگابایت کاهش پیدا کرده است.

مشخصات فنی گوشی ویوو زد 10

تراشه اسنپدراگون 450 به عنوان قلب تپنده دستگاه، در کنار 4 گیگابایت رم مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد. همانند مدل مذکور، اینجا نیز از صفحه نمایشی 6 اینچی با وضوح 720×1440 و نسبت 18:9 استفاده شده است. برای ثبت تصاویر، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی با حالت “Ultra HD” که با روی هم قرار دادن تصاویر، عکس‌های 64 مگاپیکسلی ایجاد می‌کند، در خدمت کاربران خواهد بود. سلفی‌بازان هم می‌تونند لحظات به‌یادماندنی خود را با دوربین جلویی 24 مگاپیکسلی ثبت کنند.

متاسفانه ویوو Z10 از اندروید 7.1 نوقا بهره می‌برد، اما حداقل با پشتیبانی از قابلیت “Face Access” به منظور باز کردن قفل دستگاه با اسکن چهره به دست کاربران می‌رسد. کاربران می‌توانند باتری 3225 میلی‌آمپر ساعتی این تلفن هوشمند را هم از طریق پورت میکرو USB شارژ کنند.

گوشی ویوو زد 10

گوشی ویوو زد 10 از طریق فروشگاه‌های محلی و تنها در چهار ایالت هند به فروش می‌رسد، ولی خریداران در سراسر کشور می‌توانند از آن استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا دوربین جلوش قوی تر از پشتشه