گوشی هواوی Mate 20 لایت

تصاویر گوشی هواوی Mate 20 لایت از طریق TENAA لو رفت

هواوی میت 20 لایت (Huawei Mate 20 Lite) به تازگی در وب سایت TENAA ظاهر شده است. بر اساس عکس‌های گوشی هواوی Mate 20 لایت در این وب سایت به خوبی می‌توان به سبک طراحی و شکل ظاهری پایین‌ترین مدل خانواده میت ۲۰ پی برد.

پیشتر اطلاعات بسیار ناقصی درباره نسخه اقتصادی هواوی میت 20 داشته و فقط می‌دانستیم این گوشی تحت دو نسخه عرضه خواهد شد. اما به تازگی و بعد از صدور تاییدیه TENAA برای گوشی هواوی Mate 20 لایت بیشتر در جریان سبک طراحی آن قرار گرفتیم.

عکس‌های هواوی میت 20 لایت

از نظر کلی می‌توان این گوشی را شبیه به میت 10 لایت دانست. سنسورهای دوربین اصلی به صورت عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته و اسکنر اثر انگشت نیز زیر آن قرار دارد. به نظر می‌رسد بعد از معرفی خروارها گوشی ناچ استایل توسط هواوی، سرانجام یک مدل بدون این ویژگی عرضه خواهد شد.

متاسفانه درباره مشخصات فنی هواوی میت ۲۰ لایت اطلاعاتی فاش نشده است. با این حال پیش‌بینی می‌کنیم گوشی نام برده به لطف مجهز شدن به تراشه کایرین 710، تبدیل به یکی از قدرتمندترین میان‌رده‌های بازار موبایل شود. وجود حداقل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی با توجه به مشخصات فنی مدل پیشین قطعی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. غول تمام گوشی ها توی جهان❤❤❤ بی رقیب و بی همتا

  2. با توجه به اخرین لیستی که از فروش گوشی ها منتشر شده ،بیشترین فروش مربوط به گوشی های ناچ بوده با این حساب باید برگردن به طراحی قبل

  3. چقدر ظریف و زیبا طراحی شده واقعا دمشون گرم