آپدیت اندروید 9 پای برای اسنشال فون

آپدیت اندروید 9 پای برای اسنشال فون منتشر شد

اسنشال فون تنها گوشی هوشمند غیر گوگلی است که به تازگی آپدیت اندروید 9 را دریافت کرده است. به وسیله انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای اسنشال فون کاربران این گوشی نیز خواهند توانست قبل از کاربران سایر گوشی های هوشمند، از ویژگی‌های این سیستم عامل استفاده کنند.

گوگل روز گذشته آپدیت اندروید 9 پای را منتشر کرد. همانند همیشه، آپدیت سیستم عامل یاد شده ابتدا برای گوشی های سری پیکسل گوگل منتشر شد، اما با گذشت یک روز شاهد عرضه آپدیت اندروید 9 پای برای اسنشال فون نیز بودیم. در هر صورت این گوشی تحت نظر اندی رابین به عنوان خالق اندروید ساخته شده و گوگل برای گوشی و سازنده آن احترام خاصی قائل است!

انتشار زودهنگام آپدیت اندروید 9 پای برای اسنشال فون

این در حالی است که گوگل اعلام کرده بود آپدیت سیستم عامل اندروید 9 پای، بلافاصله فقط برای چهار گوشی سری پیکسل عرضه خواهد شد و کاربران سایر شرکت‌های گوشی‌ساز باید منتظر بمانند. شرکت اسنشال نیز در دسترس بودن آپدیت اندروید 9 پای برای اسنشال فون را تایید کرد. پس کاربران این گوشی بهتر است در صورت عدم دریافت نوتیفیکیشن در دسترس بودن آپدیت، وضعیت را به صورت دستی بررسی کنند.

بر اساس گفته‌های شرکت توسعه‌دهنده، تا انتهای پاییز سال جاری برخی گوشی های هوشمند شرکت‌های سونی، اچ ام دی گلوبال (نوکیا)، وان پلاس، اوپو و ویوو آپدیت سیستم عامل جدید را دریافت خواهند کرد. کاربران محصولات شرکت‌های دیگر همچون ال جی و سامسونگ شاید مجبور باشند تا انتهای سال جاری میلادی (اواسط دی) صبر کنند.

البته این زمان‌بندی مربوط به نحوه انتشار آپدیت سیستم عامل جدید برای دستگاه‌های پیشین بوده و شامل گوشی های جدید نمی‌شود. به همین دلیل انتظار داریم در جریان نمایشگاه IFA 20118 که تا کمتر از یک ماه دیگر برگزار می‌شود، چند گوشی مجهز به اندروید 9 به صورت پیش‌فرض را مشاهده کنیم. پرچمداران خانواده Mate 20 هواوی نیز اواسط پاییز امسال رونمایی شده و پیش‌بینی می‌کنیم دو مدل پرچمدار (هواوی میت 20 و میت 20 پرو) به صورت پیش‌فرض مجهز به سیستم عامل تازه وارد باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. لیست گوشی هایی که شامل این امدیت میشه رو برو بخون

  2. میان رده های خیلیهاشون باید داشته باشن

  3. حداقلش دیگ باید شامل همه پرچمدارا بشه