میت 10

تصویر پنل نمایشگر هواوی میت 20 فاش شد

نمایشگر هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) انتظار می‌رود همانند سایر گوشی های این سری دارای اندازه بزرگی باشد. با توجه به عکسی که به تازگی از پنل صفحه نمایش هواوی میت 20 منتتشر شده است می‌توان درباره این موضوع قضاوت کرد.

با در نظر گرفتن تصاویر هواوی میت 20 لایت و همچنین عکسی که اخیرا از نمایشگر هواوی میت 20 منتشر شده است می‌توان دریافت امسال سبک طراحی گوشی میان‌رده سری میت به پرچمداران بیشتر نزدیک خواهد شد. هر دو گوشی ناچ استایل بوده و در پایین صفحه نمایش آن‌ها یک چانه وجود دارد. اما این تنها شباهت دو گوشی است.

با توجه به عکس پنل نمایشگر هواوی میت 20 ، صفحه نمایش آخرین پرچمدار این شرکت در سال جاری از هر دو طرف دارای انحنا بوده و بریدگی بالای نمایشگر آن نه تنها دوربین سلفی و گوشی تلفن، بلکه یک سنسور مخصوص تکنولوژی تشخیص چهره پیشرفته را نیز شامل می‌شود. با در نظر گرفتن عکس‌هایی که به تازگی از این گوشی منتشر شده است می‌توان دریافت وجود اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر یکی دیگر از قابلیت‌های این گوشی تلقی می‌شود.

تصویر نمایشگر هواوی میت 20

نمایشگر هواوی میت 20

انتظار می‌رود از سه گوشی که تحت خانواده Mate 20 معرفی خواهند شد، تنها یک مدل به هر دو ویژگی اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و همچنین تشخیص چهره سه بعدی پیشرفته مجهز شود. بعید نیست این همان گوشی هواوی میت 20 پرو باشد که داشتن دوربین سه گانه، سومین و شاید مهمترین قابلیت آن در کنار دو ویژگی یاد شده به شمار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ناچ نههههه😞اصالتشو از دست میده😥

  2. منتظر معرفی شم شدید،دارم پولامو از الان جمع می کنم حدود۸میلیون باشه می تونم بخرم

  3. واقعا اینا چیه که این همه تبلیغ میکنن واسه خودشون