عینک هوشمند اپل

مینگ چی کو: سال 2020 منتظر عینک هوشمند اپل باشید

مطابق با یادداشت مینگ چی کو، سال 2020 باید منتظر عرضه عینک هوشمند اپل باشیم. این تحلیل‌گر همچنین معتقد است اپل می‌تواند صنعت خودروسازی را متحول کند.

مینگ چی کو دیگر در KGI Securities سمتی ندارد، اما هم‌چنان اپل و اخبار آن را دنبال می‌کند. این تحلیل‌گر طی یادداشتی برای مشتریان شرکت جدیدی که در آن مشغول شده است می‌گوید عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده اپل در سال 2020 عرضه می‌شود. این ادعا با گفته‌های اولیه تحلیل‌گر Loup Ventures یعنی جین مانستر که سال گذشته اعلام کرد عینک اپل در سال 2020 ارائه خواهد شد، کاملا هم‌خوانی دارد. هرچند، مانستر بعدها اعلام کرد که این گجت مورد انتظار زودتر از دسامبر 2021 رونمایی نخواهد شد.

برای این پیش‌بینی‌ها، آقای کو به محصولات آینده اپل و رویدادهای این کمپانی به عنوان انگیزه‌ای برای تلاش در جهت افزایش بیشتر ارزش شرکت اشاره کرد. دوازدهم مرداد سال جاری، اپل به نخستین شرکت یک تریلیون دلاری آمریکا تبدیل شد. حال آقای Kuo ارائه پرقدرت سرویس‌ها، اپل گلس و اپل کار را راه‌های پیش روی اهالی کوپرتینو برای رسیدن به ارزش دو تریلیون دلار می‌داند. این تحلیل‌گر می‌گوید صنعت خودرو در نقطه‌ای است که اپل می‌تواند با تغییر در آن، این صنعت را دگرگون کند؛ همانند کاری که این شرکت با معرفی آیفون در سال 2007 با دنیای تلفن های همراه انجام داد. کو در ادامه یادداشت خود می‌گوید سال‌های 2023 تا 2025، زمان اولین ورود خودروی هوشمند اپل به خیابان‌ها خواهد بود.

نقش واقعیت افزوده در عینک هوشمند اپل

اما در مورد عینک های مبتنی بر AR، ما می‌دانیم که تیم کوک امید زیادی به این فناوری دارد. سال گذشته، صحبت‌هایی وجود داشت که نشان می‌داد عینک هوشمند اپل به سیستم عاملی جدید تحت عنوان rOS، کوتاه‌شده reality operating system با معنی اصلاحی «سیستم عامل واقعیت»، تجهیز و با شماره مدل T288 روانه بازار می‌شود. پس از آن، یکی از مدیران شرکت Quanta که مسئولیت تولید ساعت هوشمند اپل را بر عهده دارد، اعلام کرد عینک هوشمند این شرکت می‌تواند تا اوایل سال 2019 عرضه شود. اما سال گذشته، تیم کوک گفت که تکنولوژی مورد نیاز برای چنین محصولی هنوز به اندازه کافی بالغ نیست و مصرف‌کنندگان، در صورتی که دستگاه را با فناوری موجود روانه بازار کنیم، راضی نخواهند بود.

مانستر پیش‌بینی می‌کند اپل 10 میلیون عینک هوشمند را در سال اول عرضه به فروش خواهد رسانید. با در نظر گرفتن برچسب قیمت 1300 دلاری، او می‌گوید طی 12 ماه نخست، این محصول 13 میلیارد دلار به درآمد اپل اضافه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ۱۳۰۰ دلار برای یه عینک؟😐😐واقعا نمی ارزه