کنسول بازی PS5 سونی

تحلیل کارشناسان از زمان عرضه کنسول بازی PS5 سونی چیست؟

یک تحلیلگر ژاپنی ادعاهایی را در مورد زمان عرضه کنسول بازی PS5 سونی دارد. پلی استیشن 5 سونی می‌تواند نهمین نسل کنسول های بازی را به ارمغان آورد. آیا پلی استیشن ۵ می‌تواند دنیای بازی ها را متحول کند؟

در حالی که پلی استیشن 4 پرو موفق شده به خوبی بازی های 4K را به تلویزیون های خانگی بیاورد، ما حالا سخت هیجان زده هستیم تا در مورد نوع سخت افزار و بازی های نسل آینده ی کنسول پلی استیشن بدانیم. تا به امروز اخبار زیادی در مورد کنسول بازی PS5 سونی به بیرون درز پیدا نکرده است، اما حالا تحلیلگران نکات جالب توجهی از این کنسول ارائه کرده‌اند.

هنوز هیچ شخصی نمی‌تواند به طور دقیق از زمان معرفی کنسول بازی PS5 سونی سخن بگوید، اما آقای هیدکی یاسودا، تحلیلگر موسسه تحقیقاتی Ace Economic ژاپن معتقد است که سونی احتمالا در اواخر سال 2019 میلادی از نسل جدید کنسول بازی خانگی خود پرده برداری خواهد کرد. به گفته‌ی یاسودا، وی ادعا می‌کند که پلی استیشن 5 می‌تواند در اواخر سال 2019 روانه‌ی بازار شود، اما ممکن است با توجه به کمبود اجزاء، این مراسم به تعویق نیز بی‌افتد.

کمبود قطعات کنسول بازی PS5 سونی ؟

این قطعات نام برده به شکل حازن‌های سرامیکی یکپارچه‌ای هستند که در اتومبیل‌ها و همچنین گوشی های هوشمند پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرد. این باعث شده است که آقای یاسودا از ناکافی بودن اجزاء و قطعات کنسول بازی PS5 سونی یا حداقل در مورد میزان تولید کلی این کنسول بازی خانگی ابراز نگرانی کند.

سونی در اوایل سار جاری رسما اعلام کرد که کنسول پلی استیشن 4 به پایان عمر خود نزدی ک شده است، این بدان معنا خواهد بود که ظهور جانشین آن در بازار خیلی دور از دسترس نیست. با این حال، گزارش‌های دیگری نیز نشان می‌دهد که سونی ممکن است در اوایل سال 2020 میلادی بخواهد از نسل جدید PS4 پرده برداری کند. به هر ترتیب تنها زمان است که می‌تواند همه چیز را ثابت کند. اما به خاطر داشته باشید که سونی معمولا 1 یا 2 سال پس از پایان عمر کنسول بازی خودش نیز از آن پشتیبانی می‌کند تا همچنان خرید کنسول های PS4 و PS4 Pro بتوانند برای شما سودمند باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بی صبرانه منتظرشم

  2. ای بابا کی دیگ سونی میخره اخه دلشون خوشه

  3. آره باید ایران یه کنسول بسازه
    که الانم در حال ساخته
    و یه کنسوله بی کیفیته که از بازی هایی مثل ماریو و در این سبکا پشتیبانی میکنه

    یکی از بازیاشم همین ماریو هست که اونقدر ویرایشش کردن که حالت از بازیش به هم میخوره

  4. باید مسئولین ما یه کنسول داخلی بسازن تا پوزه این دو کنسول غربی رو به خاک بمالن . من مطمئنم دیگه مردم حالشون از این دو کنسول غربی به هم میخوره و میخان بندازنش دور ، منتظر کنسول ساخت ایران اسلامی با بازی های ایرانی هستن