بی ام و زد 4 2019

بی ام و زد 4 2019 با ظاهری جدید و شتاب بالا از راه رسید

خودرو بی ام و زد 4 2019 (BMW Z4 2019) رسما معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت نسل جدید خودرو Z4 بی ام و بیشتر آشنا شوید.

پس از یک وقفه‌ی نابهنگام، عکس‌های جاسوسی بی‌شمار و شایعات فراوان، در نهایت بی ام و زد 4 2019 برای رونمایی به ساحل Pebble آمد. نسل جدید بی ام و Z4 قدرت گرفته از M40i است. مدل Z4 30i قرار است در بهار 2019 معرفی شود و مدل Z4 M40i تا سه ماهه دوم سال عرضه نخواهد شد.

مدل M40i بی ام و زد 4 2019 به یک پیشرانه 3 لیتری توربوشارژ شده inline-six engine مجهز شده است که می‌تواند در عرض 4.4 ثانیه به شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو قادر به تولید 335 اسب بخار انرژی است. با توجه آزمایش‌هایی که توسط WLTP انجام گرفته، نسخه‌ی آمریکایی این خودرو از اروپایی آن که مشخصاتش را در بالا می‌بینید نیز به مراتب قدرتمندتر خواهد بود. علاوه بر قدرت بیشتر، مدل First Edition همراه با دمنده‌های تطبیقی، ترمز M Sport و دیفرانسیل عقب کنترل شده الکترونیکی به عرضه درخواهد‌‌ آمد. BMW هنوز تمام مشخصات مربوط به Z4 جدید خودش را ارائه نکرده است و با سایر جزئیات آن می‌توانیم در 18 سپتامبر آشنا شویم.

بی ام و زد 4 2019

بی ام و زد 4 2019

خوشبختانه نسخه تولیدی خودرو جدید شرکت بی ام و به مراتب بهتر از تصاویری است که در گذشته از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده بود و مدل First Edition‌ آن در یک رنگ نارنجی نیز به عرضه می‌رسد. یک جلوپنجره که شامل ترکیبی از سوراخ‌های بافتی و ظاهری اسپورت می‌شود را می‌توان در قسمت جلویی خودرو یافت. ورودی‌های هوای بزرگی بر روی جلوپنجره‌ی خودرو نصب شده است. نکته جالب توجه، حضور ورودی‌های هوای دیگر بر روی گلگیرهای خودرو است که در نمای جانبی مشخص می‌شوند. یکی دیگر از تغییراتی که می‌توان در بی ام و زد 4 2019 نسبت به نسخه‌ی پیشین آن یافت، استفاده از یک سقف نرم پارچه‌ای به جای یک سقف فلزی در نسل فعلی است.

بی ام و زد 4 2019

با مشاهده قسمت عقب خودرو می‌توان دو خروجی هوای دیگر را نیز یافت که به شکل عمودی بر روی دو طرف سپر پشتی تعبیه شده‌اند. اگزوز دوگانه و دیفیوزر مشکی در زیر سپر، چراغ‌های باریک و اسپویلر بسیار زیبای سرتاسری بر روی صندوق بار نیز از دیگر خصوصیات قسمت پشتی این خودرو است. قاب آینه‌های جانبی بی ام و زد 4 2019 و سقف آن مشکی رنگ هستند و همچنین رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی دو رنگ قابل انتخاب خواهد بود.

با ورود به داخل کابین می‌توان المان‌های مدرنی را یافت که باعث هرچه زیباتر شدن کابین می‌شوند. یک غربیلک فرمان جدید سه پره و آمپر دیجیتالی رو در روی راننده قرار دارند. سیستم اطلاع رسانی/سرگرمی iDrive این خودرو از یک نمایشگر بزرگ بهره‌مند است، یک نمایشگر سربالای رنگی در اختیار راننده قرار داشته، تریم فلزی بوده و پدال‌های کنترلی نیز از نوع فولاد ضد زنگ هستند. سیستم صوتی تعهبیه شده بر روی این خودرو برند Harmman Kardon است که می‌تواند کیفیت بسیار مناسبی را در پخش موسیقی ارائه کند.