مشخصات فنی ال جی وی 40

مشخصات فنی ال جی وی 40 به صورت کامل لو رفت

مشخصات فنی ال جی وی 40 تینکیو (LG V40 ThinQ) به صورت کامل لو رفت. ما حالا با ویژگی‌های سخت افزاری ال جی وی ۴۰ همچون پردازنده، دقت دوربین و ظرفیت باتری آشنا هستیم.

گوشی V40 در نمایشگاه IFA 2018 نمایش داده نشد و کره‌ای‌ها تنها به معرفی دو گوشی G7 One و G7 Fit بسنده کردند. اما زمان زیادی تا معرفی این گوشی هوشمند باقی نمانده است و احتمالا یک ماه دیگر، مدیران طی مراسمی رسمی از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی خواهند کرد. در همین حال، یکی از منابع نزدیک به LG با انتشار مشخصات فنی ال جی وی 40 ، جای هیچ ابهامی را در مورد این گوشی باقی نگذاشته است.

مشخصات فنی ال جی وی 40

بهتر است ابتدا با جذاب‌ترین بخش یعنی دوربین آغاز کنیم. همان‌طور که پیش‌تر نیز شایعه شده بود، LG V40 با دوربین پشتی سه گانه و سلفی دوگانه به فروش می‌رسد تا شاهد عرضه نخستین موبایل با 5 دوربین باشیم. هرچند، اگر میت 20 زودتر معرفی شود، این عنوان به پرچمدار هواوی خواهد رسید.

بر این اساس، سازندگان از ترکیب یک سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز f/1.5 و پیکسل‌های 1.4 میکرومتری در کنار یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز f/1.9 و پیکسل‌های 1.0 میکرومتری و همچنین یک سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز f/2.4 و پیکسل‌های 1.0 میکرومتری استفاده خواهند کرد. ظاهرا یکی از این لنزها از نوع تله فوتو و دیگری از نوع زاویه گسترده خواهد بود. به علاوه، خریداران از قابلیت‌هایی همچون هوش مصنوعی و زوم دو مرحله‌ای اپتیکال برخوردار خواهند شد. در بخش جلویی نیز از دوربین 8 + 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. ظاهرا مدیران می‌خواهند تجربه‌ای فوق‌العاده از عکاسی را برای رقم بزنند. باید منتظر باشیم و ببینیم که V40 توانایی غلبه بر هواوی پی 20 پرو با دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی را خواهد داشت یا نه.

مشخصات فنی ال جی وی 40

سازندگان، سیستم صوتی را هم فراموش نکرده و از چیپ Quad DAC و اسپیکرهای استریو BoomBox بهره برده‌اند. این یعنی هم‌چنان شاهد به‌کارگیری جک 3.5 میلی‌متری خواهیم بود. به علاوه، این پرچمدار با 169 گرم وزن و ابعاد نسبتا بزرگتر 158.7 در 75.8 در 7.9 میلی‌متر تولید خواهد شد.

بعد از عرضه گلکسی نوت 9 با صفحه نمایش 6.4 اینچی، حالا نوبت به ال جی V40 رسیده است تا با نمایشگر 6.4 اینچی پیش روی علاقه‌مندان قرار گیرد. هرچند، در این گوشی از نمایشگر ناچ، از نوع P-OLED با وضوح +QHD و نسبت 19.5:9 استفاده خواهد شد. در این صورت باید خود را برای نمایشگری بلند و کشیده آماده کنیم. تراشه اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی و استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، از دیگر ویژگی‌های مهم موبایل جدید ال جی هستند. ال جی وی 40 به صورت پیش‌فرض از اندروید اوریو بهره می‌برد، اما به محض انتشار اندروید پای، نسخه جدید را دریافت خواهد کرد.

گفته می‌شود LG V40 اوایل اکتبر (مهر) رونمایی خواهد شد.