10 گوشی برتر سایت آنتوتو آگوست 2018

10 گوشی برتر سایت آنتوتو در ماه آگوست 2018

فهرست 10 گوشی برتر سایت آنتوتو در ماه آگوست 2018 منتشر شد. این لیست میزبان گوشی های جدیدی همچون گلکسی نوت 9 و میزو 16 پلاس است.

طبق هر ماه، فهرستی از 10 گوشی برتر سایت آنتوتو که موفق به کسب بیشترین امتیاز شده‌اند به انتشار رسید. اما نکته جالب این فهرست در مقایسه با ماه گذشته، اضافه شدن چند گوشی هوشمند جدید اندرویدی است.

در حالی که هنوز بسیاری از گوشی های تازه معرفی شده روانه‌ی بازار نشده‌اند، دو گوشی جدید را می‌توانیم در فهرست 10 گوشی برتر سایت آنتوتو مشاهده کنیم. با تمام این تفاسیر، رتبه‌ی نخستن همچنان در اختیار گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک قرار دارد.

10 گوشی برتر سایت آنتوتو – آگوست 2018

10 گوشی برتر سایت آنتوتو آگوست 2018

گوشی میزو 16 پلاس چندی پیش رسما معرفی و روانه‌ی بازار شد. این گوشی به یک نمایشگر غول پیکر 6.5 اینچی با طراحی تمام صفحه تجهیز شده است. دوربین دوگانه 12 + 20 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی این گوشی جای خوش کرده و یک دوربین 20 مگاپیکسلی سلفی نیز در قاب جلویی به چشم می‌خورد. این گوشی همچنین از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام قدرت می‌گیرد. گوشی تازه معرفی شده میزو موفق شده رتبه‌ی دوم جدول 10 گوشی برتر سایت آنتوتو را در ماه آگوست 2018 میلادی به دست آورد. این می‌تواند نشان دهد که میزو به خوبی وظیفه‌ی خودش را در طراحی یک گوشی قدرتمند انجام داده است.

جایگاه سوم این لیست در ماه ژوئن در اختیار گوشی وان پلاس 6 قرار داشت، اما حالا آن در رتبه‌ای پس از گوشی های اسمارتیسان Nut R1، ویوو نکس، شیائومی می 8 اکسپلولر و اوپو فایند ایکس قرار گرفته است که می‌تواند اختلاف فاحشی باشد! گلکسی نوت 9 سامسونگ که ماه گذشته معرفی شده بود نیز به این مهمانی 10 نفره اضافه شده است.

بدیهی است که تمامی دیوایس‌های موجود در فهرست 10 گوشی برتر سایت آنتوتو در ماه آگوست 2018 از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام قدرت می‌گیرند و اختلاف امتیاز به دست آمده توسط آن‌ها اندک است. این اختلاف امتیاز حاصل بهینه سازی‌های نرم افزاری، آپدیت‌های درایور و مدیریت دمای گوشی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. ولی در کل هم بخوایم قضاوتش کنیم تفاوتشون چندان زیاد نیست
    میشه با همین گوشی اخریه دو سه بار ان تو تو گرفت بالاخره یکیش از اولیه بیش تر درمیاد

  2. این مقایسه ان تو تو رو همیشه بزارین من خیلی مقایسه گوشی هارو دوس دارم

  3. نوت ۹ نام اشنا ترین توشونه فک کنم ان تو تو جدیده تاثیر صفحه نمایشم در نظر میگیره

  4. اون گوشی چینیا چین اون بالا

  5. یکم دیگه میت ۲۰ میاد میچسبه به اون بالا