ردیاب SmartThings Tracker

ردیاب SmartThings Tracker سامسونگ با پشتیبانی از LTE معرفی شد

شرکت SmartThings به عنوان زیرمجموعه سامسونگ، ردیاب SmartThings Tracker را با GPS و پشتیبانی از شبکه LTE معرفی کرد. این محصول جدید می‌تواند بر موقعیت هر چیزی نظارت داشته باشد.

ردیاب SmartThings Tracker برای کنترل تمام چیزهایی ساخته شده که ممکن است آنها را گم کنید. این محصول جدید که می‌توان آن را رقیب مستقیم ردیاب‌های جدید شرکت Tile در نظر گرفت، ابعاد کوچکی داشته و اتصال آسان آن به دسته کلید، کوله پشتی، قلاده حیوان خانگی و هر چیز دیگری امکان‌پذیر است.

دستگاه پیش رو، یک GPS داخلی داشته و برای موقعیت‌یابی بهتر، از مودم LTE-M استفاده می‌کند. LTE-M استانداردی برای دستگاه‌های اینترنت اشیا است. این گجت با استفاده از LTE-M، مختصات جی پی اس را از هر جایی که سیگنال LTE را دریافت کند، تقویت می‌کند. این سیستم اجازه می‌دهد که پوشش سیگنال در مقایسه با فناوری هایی همچون بلوتوث، به شکل قابل توجهی افزایش یابد. علاقه‌مندان به استفاده از ردیاب جدید سامسونگ باید از سرویس‌های LTE-M اپراتورها استفاده کنند. AT&T فروش SmartThings Tracker را از تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور) آغاز خواهد کرد و ورایزن نیز از پایان سال، به جمع فروشندگان اضافه خواهد شد.

ردیاب SmartThings Tracker در برابر نفوذ آب مقاوم است

کاربران با استفاده از اپلیکیشن مخصوص SmartThings می‌توانند از این گجت برای موقعیت‌یابی درلحظه، ژئو فنسینگ و اتوماسیون استفاده کنند. بدنه دستگاه هم مقاومت بالایی داشته و به لطف استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. علاوه بر این، باتری به اندازه‌ای خوب هست که با یک بار شارژ بتوان تا یک هفته از آن استفاده کرد.

سامسونگ ردیاب SmartThings Tracker را از تاریخ 16 سپتامبر (25 شهریور) با قیمت 99.99 دلار به بازار عرضه می‌کند. سرویس LTE-M شرکت AT&T نیز با اقساط ماهانه 5 دلار یا 50 دلار به ازای یک سال، بعد از 12 ماه ارائه رایگان، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این رد یابا چیزای خیلی خوبی برای سالمندنیه که توی خونه وای نمیسن ما یکی برای پدربزرگم خریدم دبگه خیالمون از بابتش راحته