عمر باتری آیفون ایکس آر

عمر باتری آیفون ایکس آر در بین تمام آیفون های اپل بهترین است

آیا می‌دانستید عمر باتری آیفون ایکس آر (iPhone XR) که اپل شب گذشته آن را معرفی کرد، بیشترین عمر باتری یک آیفون تا به امروز است؟ آیفون 10 آر مقرون به صرفه‌ترین گوشی سال 2018 اپل با قیمت زیر 800 دلار خواهد بود.

عمر باتری آیفون ایکس آر بیشترین میزان عمر باتری یک آیفون در طول تاریخ است. اپل شب گذشته از گوشی های سال 2018 خود شامل گوشی های آیفون XR، آیفون XS و آیفون XS Max پرده برداری کرد.

کمپانی اپل شب گذشته در کنار معرفی دو گوشی پرچمدار آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس خود از یک گوشی مقرون به صرفه‌تر، اما با ظاهری زیبا و مدرن نیز پرده برداری کرد. آیفون ایکس آر 6 اینچی از نمایشگری با وضوح 828 در 1792 پیکسل با تراکم پیکسلی 326ppi بهره می‌برد. این نمایشگر را اپل Liquid Retina نامیده است. از گوشی های هم اندازه با این محصول می‌توان به هواوی پی 20 پرو اشاره کرد که از نمایشگری با وضوح استاندارد 1080p برخوردار است و تراکم پیکسلی بیشتری از آیفون XR را ارائه می‌کند.

با توجه به این که تراکم پیکسلی نمایشگر یک گوشی شاید بزرگ‌ترین دلیل مصرف انرژی باتری باشد، وضوح کمتر نمایشگر آیفون ایکس آر یک مزیت بسیار مهم را به همراه دارد: عمر باتری آیفون ایکس آر بسیار مناسب است. عمر باتری که این دیوایس با توجه به قدرت پردازشی خود ارائه می‌کند، از متوسط ارزیابی‌ها نیز بیشتر بوده است.

عمر باتری آیفون ایکس آر

اپل در معرفی رسمی این گوشی عمر باتری آن را برای مرور در وب 15 ساعت و پخش ویدیو 16 ساعت اعلام کرده است که نه تنها در گوشی های اپل، بلکه در تمام گوشی های هوشمند جهان جذاب به نظر می‌رسد. نه تنها این، بلکه اپل مفتخر است که اعلام کند عمر باتری آیفون ایکس آر حدود 1.5 ساعت بیشتر از آیفون 8 پلاس و به تبع آن دیگر گوشی های قدیمی‌تر اپل است.

ما نمی‌دانیم باتری گوشی آیفون 10 اس مکس چه ظرفیتی دارد، اما بی‌تردید اپل از یک باتری بزرگ در بزرگترین آیفون ساخته شده در تاریخ استفاده کرده است. با این حال عمر باتری آیفون 10 آر نیز حتی بهتر از 10 اس مکس خواهد بود. وضوح 828p نمایشگر این گوشی موجب شده تا اپل حالا ادعا کند این گوشی ارائه کننده بهترین عمر باتری بر روی یک آیفون تا به امروز است. ما بی‌صبرانه در انتظار بررسی‌های بیشتری بر روی باتری این گوشی هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خوب در این اینه که گوشی از نظر اندازه خیلی بزرگ و تونستن باطری بزرگی رو تو تو را بدهند در حالی که صفحه نمایش ۶۰ کیفیت چندانی برخوردار نیست یه چیزی مثل hd پلاس فول اچ دی هم نیست

  2. چرا از طرف دیگه نمیگید که کیفیت صفحش خیلی پایینه!!