قیمت گلکسی ای 7 2018 سامسونگ

قیمت گلکسی ای 7 2018 سامسونگ مشخص شد

قیمت گلکسی ای 7 2018 سامسونگ (Samsung Galaxy A7 2018) رسما اعلام شد. گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ نخستین گوشی سامسونگ مجهز به دوربین سه گانه پشتی است.

قیمت گلکسی ای 7 2018 ، نخستین گوشی مجهز به دوربین سه گانه سامسونگ مشخص شد. این گوشی با قیمتی کمتر از 500 دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

سامسونگ دقایقی پیش رسما از نسخه جدید گوشی میان رده گلکسی A7 خود پرده برداری کرد. این، نخستین گوشی مجهز به دوربین سه گانه سامسونگ خواهد بود. قطعا طرفداران سامسونگ تا زمان عرضه این گوشی هیجان زده هستند، زیرا سامسونگ تا به امروز چنین گوشی را روانه‌ی بازار نکرده است و نکات مثبت زیادی در آن وجود دارد که می‌تواند مشتریان را به سمت خرید جذب کند.

این کمپانی در بیانیه مطبوعاتی مربوط به گلکسی ای 7 2018 اعلام کرده که این گوشی پاییز پیش رو به برخی از بازارهای انتخاب شده در اروپا و آسیا عرضه خواهد شد و مدل‌های آن نیز شامل رنگبندی آبی،‌ مشکی، طلایی و صورتی می‌شود. حالا سامسونگ قیمت گلکسی ای 7 2018 را نیز به ما اعلام کرده است.

مشخصات و قیمت گلکسی ای 7 2018

مشخصات فنی اصلی گلکسی ای 7 جدید بسیار شبیه به یک دیوایس جذاب و قابل اتکا به نام گلکسی ای 8 پلاس 2018 است. شاید باید دوربین سه گانه پشتی را بزرگ‌ترین تفاوت آن‌ها بدانیم. سنسور اصلی سیستم دوربین سه گانه این گوشی را یک سنسور 24 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 تشکیل می‌شود. سنسور ثانویه آن 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دیافراگم f/2.4 است. سامسونگ ادعا می‌کند زاویه دید این دوربین 120 درجه بوده که «مشابه زاویه دید چشم انسان» است. سنسور ثانویه این گوشی نیز 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2‌ خواهد بود. این دوربین سوم، در اصل یک سنسور عمق میدان است.

در اینجا یک دوربین 24 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب جلویی گوشی جای خوش کرده است. این دوربین سلفی از دیافراگم f/2.0 و یک فلاش LED قابل تنظیم بهره می‌برد. سخت افزار این دوربین ها بر روی کاغذ جذاب به نظر می‌رسد، با این حال باید عملکرد آن‌ها را در دنیای واقعی و پس از بررسی‌های دقیق‌تر سنجید.

مشتریان در بازارهای انتخاب شده‌ی آسیایی و اروپایی می‌توانند در آینده‌ای نزدیک این گوشی جدید سامسونگ را خریداری کنند. قیمت گلکسی ای 7 2018 سامسونگ 350 یورو (حدود 410 دلار) خواهد بود. بسته به منطقه محل زندگی شما، این قیمت می‌تواند متفاوت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اخه 500 دلار ……………..

  2. بسته به منطقه محل زندگی شما، این قیمت می‌تواند متفاوت باشد.
    این تیکه آخرو باید مینوشتین :
    بسته به منطقه محل زندگی شما،این قیمت میتواند چندین برابر و نجومی باشد که شما عزیزان گجت نیوز توان خرید آن را ندارید….

  3. یا خدا با ۵۰۰ دلار میشه پرچمدار وان پلاس خرید واقعا سامسونگ داره گوشی هاش رو خیلی خیلی خیلی گرون میده