سامسونگ گلکسی ای 7 2018

سامسونگ گلکسی ای 7 2018 معرفی شد: دوربین سه گانه و نمایشگر AMOLED

سامسونگ گلکسی ای 7 2018 (Samsung Galaxy A7 2018) معرفی شد. این گوشی به دوربین سه گانه پشتی و یک نمایشگر از نوع Super AMOLED تجهیز شده است. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت های گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ سامسونگ بیشتر آشنا شوید.

ما می‌دانستیم که سامسونگ قصد دارد به زودی از یک گوشی با دوربین سه گانه پرده برداری کند، اما انتظار نداشتیم به همین زودی بتوانیم با آن ملاقات کنیم. به سامسونگ گلکسی ای 7 2018 سلام کنید: یک گوشی هوشمند مجهز به دوربین سه گانه بر روی قسمت پشتی که می‌تواند یک رقیب ارزان قیمت‌تر برای گوشی هواوی پی 20 پرو باشد.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی ای 7 2018

سامسونگ گلکسی ای 7 2018 به یک نمایشگر 6 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح 1080 در 2220 پیکسل تجهیز شده است و خبری از قسمت بریده شده بالایی بر روی آن نیست. این گوشی از یک پردازنده 8 هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی با تراشه‌ی اعلام نشده قدرت می‌گیرد و در سه پیکربندی متفاوت روانه‌ی بازار خواهد شد. این پیکربندی‌ها شامل رم 4/حافظه 64 گیگابایتی، رم 4/حافظه 128 گیگابایتی و رم 6/حافظه 129 گیگابایتی می‌شوند.

سامسونگ گلکسی ای 7 2018

بدیهی است که مهم‌ترین قابلیت نسخه 2018 گوشی گلکسی ای 7 سامسونگ، دوربین سه گانه روی قاب پشتی آن است. شما یک سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و زاویه دید 120 درجه‌ای به همراه یک سنسور عمق میدان 5 مگاپیکسلی را می‌توانید در سیستم دوربین این گوشی بیابید.

گوشی جدید سامسونگ از یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد و در راس بخش نرم افزاری آن نیز رابط کاربری Samsung Experience مبتنی بر اندروید 8 اوریو قرار دارد. اما در بخش سیستم امنیتی بیومتریک سامسونگ متفاوت عمل کرده و این بار اسکنر اثر انگشت را بر روی سمت راست قاب گوشی جای داده است. غول کره‌ای به دنبال ترند بازار، این گوشی را با نمایشگر جلویی نسبتا خمیده و قاب پشتی شیشه‌ای طراحی کرده است، اما این قاب کاملا ساده است. درست مانند گوشی هایی با قاب پشتی پلاستیکی، هیچ خطوط آنتنی را نمی‌توان بر روی این قاب یافت. همچنین این گوشی در رنگ‌های متنوع مشکی، آبی، طلایی و صورتی به عرضه خواهد رسید.

کمپانی سامسونگ 11 اکتبر (19 مهر ماه) قصد دارد طی یک رویداد خبری ویژه این گوشی را به صورت رسمی معرفی کند. پس آن زمان می‌توانیم اطلاعات دیگری نظیر زمان عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی ای 7 2018 را نیز کسب کنیم.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. باسلام من حساب کردم قیمتش با دلاره 175000نزدیک 8میلیون تابیاد توایران باسه تا دوربین قیمتش ازاین بیشترنشه خوبه من قسط داشتم a6پلاس که دو دوربین هست بخرم اون موقعه قیمت دلاربود 15هزارقیمت به من سه میلیونوهشتصدوهفتاد دادن الاشده4میلیونو پانصد ظرفه سه روز تازه شنیدم شرکتا گارانتی نمیکنند جالبه نمیدنم بانوسان دولار چطوری میشه گوشی خرید تکون بخوری درجا 500هزارتا تو یک روز میاد روش

  2. سلام به همگی اقا این گوشی که کامل معرفی شد ۱۹ مهر چیز دیگه هست a7 نیست ۱۹ مهر فرق میکنه چی‌هست معلوم‌ نیست

  3. دوربینش پرتره هست ایا؟

  4. (کمپانی سامسونگ 11 اکتبر (19 مهر ماه) قصد دارد طی یک رویداد خبری ویژه این گوشی را به صورت رسمی معرفی کند)
    این که معرفی نشده پس چرا الکی گفتید معرفی شده؟
    اینا که فقط عکسای لو رفتش بود

  5. به نظر من زیبا ترین گوشیه

  6. محمد جواد خان زاده درباری

    دوربین ۲۴ مگاپیکسلی برای پشت و جلو واقعاً برای یک میان رده گزینه ای خیلی خوبیه

  7. آره اگه به عنوان یک میان رده بهش نگاه کنیم قابلیت های بسیار خوب و جذابی داره ولی نکته اینجاست که قیمت یک پرچمدار رو داره

  8. با قیمت کذایی که خواهد داشت چیزی برای رقابت در برابر هواوی و شیائومی نداره