خرید و فروش حواله‌ خودرو

ایران خودرو خرید و فروش حواله‌ خودرو را ممنوع کرد

معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو از ممنوعیت خرید و فروش وکالتی خودرو خبر داد و تاکید کرد خرید و فروش حواله‌ خودرو که در قرارداد آن امکان صلح وجود ندارد، غیرقانونی است.

مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو در خصوص خرید و فروش حواله‌ خودرو اعلام کرد شرکت ایران خودرو در دوره‌های قبل اطلاعیه‌هایی مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش وکالتی خودرو منتشر کرد، اما تعدادی از هموطنانمان بدون توجه به این ممنوعیت از طریق دفاتر ثبت اسناد رسمی و با ارائه وکالت‌نامه به خریدار، به خرید و فروش حواله‌های ثبت نامی اقدام می‌کنند که برای خریداران مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

خرید و فروش حواله‌ خودرو

ممنوعیت خرید و فروش حواله‌ خودرو

مصطفی خان کرمی در ادامه گفت کسانی که از طریق طرح‌های فروش ایران خودرو ثبت نام کرده‌اند و متن قرارداد با نام آنها ثبت شده است، به عنوان مشتری این شرکت شناسایی می‌شوند. ممکن است بر اساس مشکلاتی، مشتری جهت پیگیری به ایران خودرو مراجعه کند که در این صورت ما فقط به شخص ثبت نام کننده پاسخگو هستیم و دارنده وکالت‌نامه قادر به پیگیری مشکلات پیش آمده نخواهد بود. ایران خودرو اقدامات مشابه‌ دیگری را نیز جهت جلوگیری از واسطه‌گری و حذف افراد سودجو انجام داده و امیدواریم با اجرای درست اقدامات برنامه‌ریزی شده، شاهد حل مشکلات مشتریان حقیقی باشیم و نیاز مصرف‌کنندگان را به خوبی تامین کنیم.

خرید و فروش حواله‌ خودرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام حواله قابل صلح قیمت قطعی نشده ایران خودرو چگونه حساب مشتری میکنه یک حواله ۴۰ م بخری بعد قیمت بازار حساب میکنه ایران خودرو یا قیمت های پنج درصد زیر بازار یا قیمت اصلی کارخانه ممنون میشم جواب بدید

  2. پس الان قراره چی بشه یعنی؟ میخوان چیکار کنن

  3. اینکارو باید خیلی وقت پیش میکرد .همه ی این پولا حرومه

  4. با این حساب نصف ملت ایران از نون خوردن میوفتن😂😂