قیمت بسته های اینترنت موبایل

قیمت بسته های اینترنت موبایل تا 18 درصد افزایش یافت

قیمت بسته های اینترنت موبایل افزایش یافته و موجی از نارضایتی کاربران را به همراه داشته است. حتی تعرفه برخی از بسته‌ها تا 18 درصد بالا رفته است. در ادامه از زبان معاون وزیر ارتباطات این موضوع را بررسی می‌کنیم.

حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد بر اساس بررسی‌های انجام شده شاهد رشد 8 تا 18 درصدی قیمت بسته های اینترنت موبایل بوده‌ایم. البته افزایش قیمت بسته‌ها با در نظر گرفتن سقف و کف تعرفه‌گذاری و در چارچوب مصوبه‌های کمیسیون مقررات ارتباطات بوده و اپراتورهای موبایل، افزایش تعرفه‌ها را به کاربران خود اطلاع‌رسانی کرده‌اند. از طرفی برای مدیریت بهتر قیمت‌گذاری بسته های اینترنت با اپراتورهای موبایل مذاکراتی انجام شده است.

قیمت بسته های اینترنت موبایل

افزایش قیمت بسته های اینترنت موبایل

فلاح جوشقانی در ادامه عنوان کرد با بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم که افزایش قیمت بسته های اینترنت بیشتر شامل بسته‌های کوتاه‌مدت بوده و اپراتورهای موبایل با این کار قصد دارند کاربران را به سمت استفاده از بسته‌های بلندمدت ترغیب کنند. از طرفی اپراتورهای موبایل سعی دارند با تخفیف‌های ویژه‌ای کاربران را به استقاده از اینترنت شبانه تشویق کنند، اما بر اساس بررسی‌های این سازمان و اعلام به اپراتورها، در آینده‌ای نزدیک شاهد حذف برخی از بسته های اینترنت شبانه خواهیم بود؛ زیرا به واسطه اینترنت شبانه بسیاری از کاربران برای دانلود اطلاعات تا دیر وقت بیدار می‌مانند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد محدودسازی اینترنت شبانه از سوی ما صورت نمی‌گیرد و اپراتورهای موبایل این موضوع را در اختیار دارند؛ چرا که برخی از کاربران به اینترنت شبانه نیاز داشته و حذف این سرویس‌ها اعتراض آن‌ها را به دنبال خواهد داشت. هدف ما این است که کاربران ساعات مصرف اینترنت خود را مدیریت کنند و با نحوه صحیح آن آشنا شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. تف تف تف…
    شورشو در اوردید دیگه..
    مرده شور همه تونو ببرن با این وضع اقتصادی..جز ظلم به این مردم چیز دیگه ای سرتون نمیشه.

  2. بلع ما چی بگیم دیگه

  3. این گرونی ها چخبره چپ و راست گرون میکنن

  4. حقوق کدوم قشر زیاد شده که درآمد اپراتورها باید بیشتر بشه…؟؟؟

  5. آمریکا هم که رو به فروپاشیه !

  6. اصلا اینترنت غربی چه معنی داره استفاده بشه؟ انقلاب نکردیم که این اینترنت غربی بیاد مغز هشتاد میلیون مردم انقلابی و اسلامی مارو تسخیر کنه . باید این ساخته غرب فیلتر بشه این خواسته نود و نه درصد مردم انقلابی و اسلامی ایرانه

  7. دیگه داریم به آخرای خط می رسیم .. دمتون گرم همین ظلما داره گور خودشونو می کنه و به پایان هرچه نزدیک تر می کنه ..