نسخه 5.8 اینچی گلکسی اس 10

صفحه نمایش تخت نسخه 5.8 اینچی گلکسی اس 10 بار دیگر تایید شد

یک گزارش تازه، عرضه نسخه 5.8 اینچی گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) را با نمایشگر تخت، مجددا تایید کرد. علاوه بر این، ما حالا اطلاعاتی جدید در مورد اندازه و فناوری نمایشگر دو نسخه دیگر داریم.

طی چند ماه گذشته، بسیاری از منابع از عرضه پرچمداران جدید سامسونگ در سه نسخه مختلف خبر داده‌اند. حالا نیز گزارشی جدید منتشر شده است که ضمن تایید این موضوع، اطلاعات جالبی را در مورد صفحه نمایش این گوشی ها فاش می‌کند. ظاهرا نسخه 5.8 اینچی گلکسی اس 10 با نمایشگر تخت و به عنوان مدل استاندارد به دست کاربران خواهد رسید، در حالی که سایر مدل‌ها از نمایشگری منحنی با اندازه‌های 5.8 و 6.2 اینچ بهره خواهند برد.

هرچند، سامسونگ قصد دارد از نسخه بهبودیافته و بهینه‌تر پنل‌های OLED با نام “M9” در این گوشی ها استفاده کند. امسال، کره‌ای‌ها از نسل “M8” برای گلکسی نوت 9 و محصولات سری گلکسی اس 9 بهره برده بودند، اما در تولید M9 از متریال آلی جدید استفاده خواهد شد. به نظر می‌رسد در آینده، کمپانی آمریکایی “Dow” برای تامین متریال قرمز مورد نیاز برای این پنل‌ها، جایگزین شرکت “Duksan Neolux” می‌شود.

اینکه استفاده از مواد جدید تا چه اندازه به افزایش کیفیت صفحه و دقت آن کمک خواهد کرد، موضوعی‌ست که تا معرفی رسمی نسل جدید، مشخص نشده و در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد داشت. به هر صورت، ما امیدوار بودیم سامسونگ نسخه‌ای ارزان‌قیمت از گلکسی S10 را برای رقابت جدی‌تر با سایر سازندگان، به بازار عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. فک میکردم ۶ اینچ باشه حداقل

  2. ینی واقعا اینقدر به خودش اعتماد داره نسخه ارزون تر و پایین ترش رو با بقیه مقایسه میکن ه؟؟؟

  3. چه میکنه سامسونگ این قدرتمند بی رقییییییب