بدترین خودروهای سال 2018

با بدترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

سایت کانسومر ریپورتز بدترین خودروهای سال 2018 را معرفی کرد. در این نظرسنجی، خودروها بر اساس بدترین امتیاز کلی، بدترین کیفیت سواری و بدترین رتبه قابلیت اطمینان انتخاب می‌شوند.

هر ساله قبل از پایان سال میلادی بهترین خودروهای سال توسط نشریات، سایت‌ها و سازمان‌های مختلف انتخاب شده و لیستی از اسامی آن‌ها اعلام می‌شود و به برندگان نیز جوایزی اهدا خواهد شد. یکی از معروف‌ترین آن‌ها جایزه خودروی سال آمریکای شمالی است که در سه بخش خودرو معمولی، شاسی‌بلند و تراک برگزار می‌شود و در نمایشگاه خودرو لس‌آنجس امسال، فینالیست‌های این مسابقه معرفی خواهند شد. علاوه بر معرفی بهترین خودروهای سال، بدترین خودروهای سال نیز هرساله توسط نشریات و سازمان‌های مختلف معرفی می‌شوند که در آن، انتخاب خودروها بر اساس بدترین امتیاز کلی، بدترین کیفیت سواری و بدترین رتبه قابلیت اطمینان انجام خواهد شد. در ادامه، بدترین خودروهای سال 2018 که توسط کانسومر ریپورتز انتخاب شده‌اند را معرفی می‌کنیم.

معرفی بدترین خودروهای سال 2018

فیات 500 ال (Fiat 500L)

بدترین خودروهای سال 2018

فیات 500L، خودرو کم‌مصرف و مقرون‌به‌صرفه‌ای است و برای مشتریان، گزینه‌ای اقتصادی محسوب می‌شود، اما طبق عقیده سایت کانسومر ریپورتز، این خودرو دارای سواری خشک و صندلی‌های تخت است و راننده در هنگام رانندگی حس خوبی را تجربه نمی‌کند و انگار روی یک صندلی اداری نشسته است. چنین دلایلی موجب شد تا کانسومر ریپورتز بدترین امتیاز کلی را به فیات 500L بدهد.

میتسوبیشی میراژ (Mitsubishi Mirage)

بدترین خودروهای سال 2018

میتسوبیشی میراژ، هاچ‌بک ژاپنی است که در آزمایش‌های جاده‌ای به دلیل هندلینگ ضعیف، امتیاز پایینی را کسب کرده است. همچنین این خودرو به موتور 8 سیلندر 80 اسب بخاری مجهز است که صدای بسیار زیادی را تولید می‌کند و شتاب بسیار پایینی دارد.

فورد فیستا اس تی (Ford Fiesta ST)

بدترین خودروهای سال 2018

فورد فیستا ST، خودرو هاچ بک اسپورتی است که مشکلاتی مانند خودرو میتسوبیشی میراژ دارد. کانسومر ریپورتز در این خصوص عنوان می‌کند سازندگان خودرو فورد فیستا ST بیشتر بر روی طراحی یک خودروی اسپورت تمرکز کرده‌اند و به همین دلیل کیفیت سواری خودرو کاهش یافته است. از این رو این خودرو حتی در جاده‌های مساعد و هموار نیز سواری بسیار بدی را ارائه می‌دهد که موجب خستگی راننده می‌شود.

دوج رم (Dodge RAM)

بدترین خودروهای سال 2018

خودروی دوج رم علاوه بر اینکه سواری بسیار خشن و آزاردهنده‌ای را ارائه می‌دهد، به تعمیرات دائمی هم نیاز دارد. کانسومر ریپورتز در خصوص این خودرو عنوان می‌کند دوج رم به عنوان یک پیکاپ آمریکایی از نظر مشتریان بدترین قابلیت اطمینان را دارد و با ایرادهایی نظیر سیستم تعلیق و فرمان، سیستم سوخت‌رسانی، سیستم خنک‌کننده و ایجاد سروصدای زیاد مواجه است. از این رو بسیاری از مشتریان از خرید این خودرو ناراضی بوده و به سایر متقاضیان پیشنهاد می‌کنند تا به جای آن از محصولات فورد و شورولت خرید کنند.

مرسدس بنز جی ال ای (Mercedes Benz GLA)

بدترین خودروهای سال 2018

تا اینجای لیست همه خودروهای معرفی شده جزو خودروهای معمولی بودند و وجود یک کراس‌اوور لوکس در این لیست کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما مرسدس بنز GLA نتوانست نیاز بسیاری از کاربران را تامین کند و فقط 44 درصد از کسانی که این خودرو را خریده‌اند، از خرید آن ابراز پشیمانی نکردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. “میتسوبیشی میراژ، هاچ‌بک ژاپنی است که در آزمایش‌های جاده‌ای به دلیل هندلینگ ضعیف، امتیاز پایینی را کسب کرده است. همچنین این خودرو به موتور 8 سیلندر 80 اسب بخاری مجهز است که صدای بسیار زیادی را تولید می‌کند و شتاب بسیار پایینی دارد.” موتور 8 سیلند ؟؟
    اشتباه تایپی اصلاح شود

  2. فک کنم اونی که این مطلب رو نوشته هنوز پراید سوار نشده باشه

  3. بنز هم رید….خخخخ

  4. سلام جناب مرادی ترجمه بسیار خوبی بود لطفا تعداد سیلندر های میراژ اصلاح کنید
    خودرو پیشرانه 3 سیلندر 1.2 لیتری مجهزه

  5. من حاضرم زندگیمو بدم یکی از این ماشینایی که میگید بد رو داشته باشم

  6. اینا هنوز ماشینا ایرانو ندیدن ک به اینا میگن بد

  7. در آرزوی یکی از اینام😂😂😂😂

  8. بدترین هاشون رو بیار توی ایران کم کم بالای 300 میلیون تومن پولشونه