گوشی ویوو نکس اس 2

گوشی ویوو نکس اس 2 در یک ویدیوی نگاه نزدیک نمایش داده شد

ظاهرا به زودی شاهد معرفی گوشی ویوو نکس اس 2 (Vivo Nex S2) خواهیم بود. این دستگاه مرموز با دوربین سه گانه و نمایشگر دوگانه در یک ویدیوی نگاه نزدیک نمایش داده شده است.

ویوو نکس S یکی از برجسته‌ترین اسمارت فون های سال 2017 بود و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. در همین حال، کانال یوتیوب “Mrwhosetheboss” با انتشار ویدویی از یک موبایل مرموز که احتمالا همان نکس S2 خواهد بود، برخی ویژگی‌های منحصر به فرد این تلفن هوشمند را به تصویر کشیده است.

گوشی ویوو نکس اس 2

“Lunar Ring” در واقع حلقه‌ای از لامپ‌های ال ای دی رنگی است که دور دوربین پشتی می‌توان آن را پیدا کرد. این حلقه با LED مخصوص اعلان گوشی شما متفاوت بوده و با قابلیت دیگر دستگاه یعنی صفحه نمایش ثانوی در ارتباط است. به‌نظر این اسمارت فون همانند نوبیا X، از دو صفحه نمایش جداگانه بهره خواهد برد. متاسفانه نمایشگر دوم در این ویدیو نمایش داده نمی‌شود و نمی‌توان اندازه آن را مشخص کرد؛ اما تصویری که پیش‌تر از نکس اس 2 لو رفته بود، این اندازه را به خوبی مشخص می‌کند:

گوشی ویوو نکس اس 2

مورد جذاب دیگر، وجود دوربین سه گانه روی ماژولی دایره‌ای است که Lunar Ring آن را احاطه می‌کند. با این طراحی، دیگر نیازی به دوربین پاپ آپ نبوده و به واسطه دوربین پشتی و نمایشگر دوم می‌توان سلفی‌هایی باکیفیت را ثبت کرد. ظاهرا برای دوربین سوم نیز از یک سنسور 3D Time of Flight استفاده شده است.

با انتشار این ویدیو، احتمالا در آینده نزدیک باید شاهد اعلام جزئیات بیشتری در مورد پرچمدار بعدی ویوو باشیم. در ادامه، نگاهی دقیق‌تر به موبایل جدید چینی‌ها خوهیم داشت.

ویدیوی نگاه نزدیک به گوشی ویوو نکس اس 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چقدر ظریف شدههههه

  2. خوبه خیلی بهتر و ظریف تر شده

  3. باور کن اگ اسم گوشیا رو روشون نمینوشتن هیشکس نمیتونس تشخیص بده از بس شبیه ب همن