ایرپادز جدید

احتمالا ایرپادز جدید اپل با شارژ بیسیم در سال 2019 عرضه شود

مینگ چی کو ادعا می‌کند ایرپادز جدید اپل (AirPods) با پشتیبانی از شارژ بیسیم در سال 2019 عرضه می‌شود. اپل می‌خواهد محصولات صوتی خود را ارتقا ببخشد.

وقتی اپل مانور زیادی بر روی معرفی شارژر بیسیم خود به نام AirPower داد، اما با گذشت یک سال پس از معرفی هنوز آن را عرضه نکرده است، این سوال برای اکثر کارشناسان پیش آمد که آیا احتمال کیس شارژ برای ایرپادز جدید اپل نیز با چنین سرنوشت مشابهی روبرو خواهد شد؟ لزوما اینطور نخواهد بود. مینگ چی کو، تحلیلگری که همیشه در مورد تاریخ‌ها دقیق عمل کرده است، اعدا می‌کند که ایرپادز جدید اپل با پشتیبانی از شارژ بیسیم باید در سه ماهه نخست سال 2019 عرضه شود. وی همچنین عنوان می‌کند که انتظار تغییرات بیشتری بر روی آن نسبت به نسل پیشینش دارد. هدفون بیسیم اپل همچنین از نسخه‌ی جدیدتر بلوتوث بهره‌مند خواهد بود.

عرضه ایرپادز جدید به معنای حل مشکل شارژر بیسیم AirPower‌ است

بدنه و قطعات داخلی جدید این هدفون گران قیمت‌تر از گذشته خواهند بود، گرچه کو اشاره‌ای به افزایش قیمت نهایی محصول نکرده است. لازم به ذکر است که وی در مورد احتمال عرضه شارژر بیسیم AirPower همراه با AirPods جدید هیچ سخنی به زبان نیاورده است، اما مسائل فنی که شارژر بیسیم اپل با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کرد، می‌تواند با عرضه ایرپادز جدید به کمترین سطح خود برسد.

شما احتمالا برای به‌روزرسانی اساسی‌تر ایرپاد باید بیشتر منتظر بمانید. کو می‌گوید که ایرپاد با یک طراحی کاملا جدید، زودتر از سال 2020 میلادی عرضه نخواهد شد. او هیچ سرنخی را به ما نداده است. شایعات گذشته نشان می‌دهند که اپل در حال کار بر روی ایرپادز مقاوم در برابر نفوذ آب است که می‌تواند در سال 2019 عرضه شود، اما مشخص نیست آیا این همان نسخه‌ای است که کو به آن اشاره می‌کند. در هر صورت، شما در آینده می‌تواند تجربه صوتی بهتری را با محصولات اپل تجربه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*