تصاویر گوگل پیکسل 3 لایت

افشای تصاویر گوگل پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت ایکس ال

“OnLeaks” ویدیوی 360 درجه و تصاویر گوگل پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت ایکس ال (Google Pixel 3 Lite & Pixel 3 Lite XL) را منتشر کرد. انتشار این عکس‌ها، احتمال معرفی گوشی های جدید گوگل در آینده نزدیک را تقویت می‌کند.

اپل گوشی آیفون XR را دارد؛ سونی گوشی اکسپریا XZ2 کامپکت را روانه بازار کرده است و سامسونگ هم به زودی گلکسی S10 لایت را معرفی می‌کند. حال به نظر می‌رسد گوگل هم در حال توسعه نسخه اقتصادی پرچمداران خود بوده و قصد دارد دو گوشی جدید پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال را برای رقابت با سازندگان دیگر، روانه بازار کند.

اگرچه طراحی بخش جلویی گوشی های قبلی گوگل کاملا متفاوت از یکدیگر بود، پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت ایکس ال از طراحی یکسان برخوردار بوده و تنها تفاوت آنها به ابعاد دستگاه مربوط می‌شود. با توجه به رندرها، کاملا مشخص است که مهندسان گوگل از طراحی بدون ناچ Pixel 3 برای محصولات جدید خود استفاده کرده‌اند. هرچند، این‌بار ما با دو گوشی 5.5 و 6 اینچی با نسبت صفحه 18.5:9 رو به رو خواهیم بود.

تصاویر گوگل پیکسل 3 لایت

علی‌رغم افزایش ضخامت حاشیه‌های صفحه، گوگل اسپیکر دوگانه در بخش جلویی را حذف کرده و از فقط یک اسپیکر که نقش earpiece را هم ایفا خواهد کرد، استفاده کرده است. علاوه بر این، اینجا دیگر خبری از دوربین سلفی فوق عریض هم نیست.

در بخش پشتی، همان طراحی همیشگی گوگل در انتظار کاربران خواهد بود؛ با این تفاوت که این غول نرم افزاری با استفاده از پلی‌کربنات به جای شیشه تلاش کرده است قیمت دستگاه را تا حد ممکن کاهش دهد. خوشبختانه گوگل به منظور تعدیل قیمت، از حذف اسکنر اثر انگشت صرف نظر کرده است! مورد قابل توجه دیگر، برآمدگی دوربین است؛ چیزی که پیش‌تر نمونه آن را ندیده بودیم.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گوشی های جدید گوگل می‌توان به پورت USB Type-C (که احتمالا به عنوان اسپیکر دوم در خدمت کاربران خواهد بود) و جک 3.5 میلی‌متری صدا در قسمت بالا اشاره کرد؛ قابلیتی جذاب که پرچمداران این کمپانی آمریکایی فاقد آن بودند.

تصاویر گوگل پیکسل 3 لایت

مطابق با شایعات قبلی، محصولات پیش رو از تراشه اسنپدراگون 670 در کنار 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قدرت گرفته و اندروید 9.0 پای را به صورت پیش‌فرض اجرا خواهند کرد. همچنین یک باتری 2915 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز پیکسل 3 لایت را تامین خواهد کرد. متاسفانه فعلا اطلاعاتی از ظرفیت باتری مدل بزرگتر در دست نیست.

انتظار می‌رود دو گوشی Pixel 3 Lite و Pixel 3 Lite XL اوایل سال 2019 -احتمالا در کنگره جهانی موبایل یا نمایشگاه CES- رونمایی شوند. گفته می‌شود مدل 5.5 اینچی با قیمتی بین 400 تا 500 دلار و مدل 6 اینچی با برچسب قیمت 600 دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تصاویر گوگل پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت ایکس ال را تماشا کنید:

تصاویر گوگل پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت ایکس ال

ویدیوی 360 درجه گوشی های جدید گوگل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یکم شباهت به ایفون های قدیمی داره