گلکسی ام 20

احتمال تجهیز گلکسی ام 20 به یک باتری بزرگ 5 هزار میلی‌آمپری

گلکسی ام 20 (Samsung Galaxy M20) ممکن است به یک باتری بزرگ 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود. علاوه بر این، ما حالا اطلاعات از نمایشگر و دوربین موبایل جدید سامسونگ داریم.

پیش از این اعلام کرده بودیم که سامسونگ در حال توسعه خانواده‌ای جدید از گوشی های مقرون‌به‌صرفه است تا بتواند در بازار موبایل های میان رده، رقابت با سایر سازندگان را به شکلی جدی‌تر دنبال کند. مطابق با گزارش‌ها، گوشی های سری گلکسی M قرار است جایگزین گوشی های سری گلکسی J ،On و C شده و دو گوشی گلکسی ام 10 و گلکسی ام 20 به عنوان اولین موبایل ها از این خانواده روانه بازار شوند.

طی روزهای اخیر، شایعات زیادی در مورد این دو گوشی در اختیار ما قرار گرفته است که در تازه‌ترین آنها، افشاگران مدعی به‌کارگیری یک باتری بزرگ 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی در گلکسی M20 با شماره مدل SM-M205F شده‌اند. این خبر در حالی منتشر می‌شود که سامسونگ حتی برای گوشی های رده بالای خود هم این ظرفیت را در نظر نمی‌گیرد. این منبع همچنین می‌گوید گلکسی ام 20، نخستین موبایل سامسونگ با نمایشگر Infinity-U خواهد بود.

مشخصات گلکسی ام 20

مطابق با گزارش “AllAboutSamsung”، گوشی جدید سامسونگ با ابعاد 156.4 در 74.5 در 8.8 میلی‌متر ساخته می‌شود. در این صورت، می‌توان گفت گلکسی M20 کمی ضخیم‌تر از گلکسی A8s خواهد بود. البته، این‌بار خبری از حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا در این تلفن هوشمند نیست. ظاهرا سازندگان می‌خواهند از دوربین پشتی 13 + 5 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده کنند. پیش‌تر نیز Galaxy M20 با تراشه اگزینوس 7885، 3 گیگابایت رم و اندروید 8.1 اوریو در بنچمارک “GeekBench” رویت شده بود.

فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه یا قیمت این تلفن هوشمند در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. دیگه بهترین گوشیه سه روز یبارم شارژ نمیخاد

  2. دیه 4000 میلی امپرم جواب گو هست خیلیم هست

  3. خیلی عالی هست ولی کاش سامسونگ جراغ اعلان نوتیفیکیشن یا ساعت همیشه روشن را هم تعبیه بکند _ متاسفانه خلاقیت گوشیهای چینی بیشتره چقدر ظرفتر و خوشگل چراغ اعلان تعبیه میکنند در حالیه سامسونگ در پرچمدارهایش تعبیه کرده چراغ اعلان را و چقدر قدیمی و بزرگ مثل سالهای قبلیش ……..سامسونگ چرا گوشیهایی مثل ای 3 2017 که خیلی اندازه خوب و با امکانات بود تولید نمیکند که هواداران خودش را دارد …