ظرفیت باتری گوشی ال جی جی ۸ ThinQ مشخص شد

ظرفیت باتری گوشی ال جی جی ۸ ThinQ مشخص شد

ال جی در نمایشگاه MWC ماه آینده دو گوشی جدید را رونمایی خواهد کرد که یکی از آنها پرچمدار بعدی این کمپانی یعنی اسمارت فون ال جی جی ۸ ThinQ خواهد بود که ظرفیت باتری آن دقایقی پیش لو رفته است.

طبق تصویر جدیدی که به تازگی از باتری پرچمدار ۲۰۱۹ ال جی رو رفته است، گوشی ال جی جی ۸ تینکیو (LG G8 ThinQ) دارای یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

در کنفرانس ال جی که تا چند هفته دیگر برگزار می‌شود، در کنار گوشی ال جی وی ۵۰ تینکیو که با پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G معرفی می‌شود، گوشی پرچمدار G8 ThinQ نیز رونمایی خواهد شد که حالا ظرفیت اسمی ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت بر روی تصویر لو رفته از باتری آن درج شده است. ظرفیت این گوشی ۱۵ درصد بیشتر از نسل قبلی این سری یعنی گوشی ال جی جی ۷ تینکیو است و بزرگترین مقدار در اسمارت ‌فون‌ های سری جی از زمان مدل جی فلکس که در نوامبر ۲۰۱۳ معرفی شده بود، محسوب می‌شود.

مهمترین مشخصات گوشی ال جی جی ۸ ThinQ

طبق گزارش‌ها گوشی ال جی جی 8 تینکیو دارای یک نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهد بود که ناچ قطره‌ای دارد. نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ این نمایشگر را به یکی از‌کشیده‌ترین‌ها در دنیای موبایل تبدیل می‌کند و البته دوربین های سلفی دوگانه نیز درون بریدگی آن قرار خواهند گرفت.

قرار است جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این مدل همچنان بر روی بدنه باقی بماند که این روزها در کمتر پرچمداری دیده می‌شود.

از حیث سنسور اثر انگشت، ال جی به صف تولید‌کنندگان سنسورهای درون نمایشگر نپیوسته و همچنان این اسکنر بر روی پنل پشتیبانی در کنار دوربین‌های دوگانه باقی خواهد ماند. جالب است بدانید که طبق گزارش‌های واصله از کشور کره، ال جی بعد از مدل G8 تینکیو گوشی دیگری را تحت سری جی معرفی نخواهد کرد که البته اینها برنامه‌های بلند‌مدتی هستند که ممکن است تغییر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این بود ظرفیتش خدایی