اکران فیلم Fast & Furious 9 دوباره به تاخیر افتاد

اکران فیلم Fast & Furious 9 دوباره به تاخیر افتاد

پس از انتقال اکران فیلم Fast & Furious 9 به سال 2020، حالا مجددا آن به تاخیر افتاده است. فیلم سریع و خشن 9 قرار است در چه تاریخی منتشر شود و چه بازیگرانی در آن ایفای نقش می‌کنند؟ در ادامه بخوانید.

بار دیگر اکران فیلم Fast & Furious 9 به تاخیر افتاد، البته این بار با فاصله‌ی زمانی کمتری این اتفاق رخ داده است. به گزارش TheWrap، این فیلم که قرار بود 10 آوریل سال 2020 اکران شود، حالا کمی دیرتر و در تاریخ 22 می (2 خرداد 99) اکران خواهد شد. آنچه جالب است، این است که تاریخ جدید اکران فیلم سریع و خشن 9 آن را جلوتر از اکران دیگر فیلم‌های بزرگ نمی‌اندازد، بلکه حالا آن‌ها همزمان با یکدیگر اکران خواهند شد. در واقع فیلم جذاب Godzilla vs Kong ساخت برادران وارنر و سومین قسمت از فیلم باب اسفنجی ساخت نیکلودئون نیز در همین روز اکران می‌شوند!

بازگشت میا بدون برایان به فیلم Fast & Furious 9

در ابتدا اکران فیلم Fast & Furious 9 برای ماه آوریل 2019 تنظیم شده بود، اما بدیهیست که این فیلم تا آن زمان برای پخش آماده نخواهد شد. پس از خروج از قسمت هشتم، جوردانا بروستر مجددا به عنوان خواهر کاراکتر دوم با بازی ون دیزل به فیلم بازخواهد گشت. آخرین باری که ما او را در نقش میا دیده بودیم، به زمانی بازمی‌گردد که با برایان (پل واکر) ازدواج کرده بود. ما مشتاقیم تا دوباره میا به جمع دوست داشتنی این فیلم بازگردد.

دواین جانسون در قسمت نهم سریع و خشن حضور نخواهد داشت، اما او قرار است در اسپین آف این فیلم به نام Hobbs & Shaw که اواخر سال 2019 منتشر می‌شود، در کنار جیسون استاتهام به ایفای نقش بپردازد. شاید این دو بازیگر برای دهمین قسمت این فیلم مجددا بازگردند، ولی همه چیز به رابطه‌ی دیزل و جانسون بازمی‌گردد. همچنین اگر جانسون بتواند با ترسی گیبسون نیز یک تیم تشکیل دهد عالی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. حتما بازم کسی به کسی ازشون تجاوز کردذه باز نا امنی دارن

  2. حیف شد تو طرفدار پرو پا قرسمشم

  3. یه فیلم بدرد نخور میسازن دو میلیارد فروش میکنه