چگونه با وجود تحریم ايميل یاهو جدید بسازیم

yahoo mail

در ماه های گذشته سرویس ایمیل کمپانی Yahoo برای امنیت بیشتر کاربرانش تایید هویت توسط شماره تلفن همراه را به موارد مورد نیاز در ثبت نام های جدید اضافه کرده است ، که در لیست پیش شماره های کشور ها ایران در بین آنها نیست.صاحبان این شرکت به بهانه مشکلات سیاسی ، ملت ایران را از استفاده از این سرویس ها محروم کرده اند ، اما ایرانی همیشه راهی برای عبور از مشکلات پیدا می کند .

در دنیای اینترنت امروز ، ابزار های اینترنتی از مهمترین کاربرد های این دنیای بزرگ است ، دنیای ای که توی اون زندگی میکنیم ! یکی از این ابزار مهم که امروزه جای نامه نگاری های قدیمی رو گرفته ، سرویس های پست الکترونیکی یا بقول معروف سرویس های ایمیل هست ، اغلب کاربران اینترنت از کاربران مبتنی گرفته تا حرفه ای نیاز به یک ایمیل یا پست الکترونیکی هستند ، چرا که در دنیای اینترنت برای استفاده از خدمات بسیاری از سایت نیاز به ثبت نام در اون ها هست که برای ثبت نام هم وجود یک ایمیل ضروری است ، در نگاهی دیگر امروز اغلب ارتباط ها برای ارسال مدارک و اسناد از طریق ایمیل انجام میگیرد.

شرکت های بسیاری هستند که خدمات ایمیل را به کاربران اینترنتی ارائه می دهند ، از قدیمی ترین سرویس های ایمیل ، سرویس ایمیل مایکروسافت Hotmail  ، Yahoo  ، Gmail ، AOL و بسیاری از شرکت های معتبر دیگر ! در این میان برخی از این شرکت ها از اطلاعات کاربرانشان سو استفاده می کنند ، از این موضوع که بگذریم ، گذران زندگی در این دنیای مجازی برای ایرانیان همیشه با مشکل روبرو هست ، کاربران مظلوم ایرانی در برخی از این سرویس ها با محرومیت هایی برخوردارند تنها به دلیل مشکلات سیاسی بین غرب و ایران ، در این میان در ماه های گذشته سرویس ایمیل کمپانی Yahoo برای امنیت بیشتر کاربرانش تایید هویت توسط شماره تلفن همراه را به موارد مورد نیاز در ثبت نام های جدید اضافه کرده است ، که در لیست پیش شماره های کشور ها ایران در بین آنها نیست ؛ صاحبان فاشیست این شرکت به دلیل مشکلات سیاسی ، ملت ایران را از استفاده از این سرویس ها محروم کرده اند ، اما ایرانی همیشه راهی برای دور زدن مشکلات پیدا می کند .

در این مقاله روشی را برای دور زدن تحریم یاهو برایتان آموزش خواهیم داد:

yahoo mail

برای عبور از این مشکل کاربران ایرانی عزیز می توانند با روش زیر اکانت جدیدی در یاهو ثبت نمایند ، برای اینکار ابتدا به آدرس ورود به بخش ایمیل بروید”mail.yahoo.com” پس از ورود به این صفحه در پایین صفحه همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، دو آیکون فیسبوک و جیمیل وجود داره ، به کمک این روش می تونید بدون هیچگونه مشکلی اکانت جدید در یاهو بسازید .

yahoo mail

برای ساخت اکانت جدید ابتدا روی آیکون گوگل همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید کلیک کنید ، پس از کلیک پنجره ای باز خواهد شد و از شما می خواهد وارد اکانت گوگلتان شوید(خوشبختانه ساخت اکانت گوگل در ایران هیچ مشکلی نداره ) پس از ورود به اکانت گوگل فرم عضویت در یاهو برای شما به نمایش داده خواهد شد (همانند تصویر زیر) بدون نیاز به وارد کردن شماره تلفن برای تایید هویت ، یعنی در این حالت شما بدون هیچ مشکلی می تونید فرم رو پر کرده و صاحب اکانت جدیدی در یاهو بشوید.

yahoo mail

امیدوارم که این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشه.لطفا نظرات خودتون را در این مورد با ما و دیگر مخاطبان گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

بروزرسانی :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

40 دیدگاه

  1. سلام دوستان امروز ۲۶ تیر ۹۴ من اومدم بسازم ایران هم به لیست اضافه شده دیگه موردی نیست ؛ توافق ۵+۱ چه میکنه !!! :Tounge-Out:

  2. من میخواهم در وینوز هشت درست کنم اما نمیشه

    :Worry: 123456

  3. ممنون به کمک شما تونستم

  4. سعید از هرراهی رفتی خلاصه تر بگو منم بتونم بسازم

  5. salam
    mamnoooooooooon ali bod manam sakhtam

  6. سلام منهم نتونستم بسازم

  7. سلام من بلد نیستم ای دی بسازم لطفا کمک کنید.

  8. سلام من همه مراحل رو رفتم ولی بازم شماره وپسورد میخواد لطفا منو راهنمایی کنید

  9. اصن بخوره تو سرشون این شرکت یاهوشون از دلشون در بیا ولی من داییم سوعد بود کد سوعد و شماره اونو دادم داییمم واسم وریفی کدو ارسال کرد یاهو جان بیییییییییییییا

  10. فایده نداره بازهم شماره میخوان

  11. سلام
    این کارها چیه انقدر سخت نیست ها
    فقط برید به لینک زیر تمام
    به همین سادگی وخوشمزه گی
    http://www.receivesmsonline.net

  12. برید گوگل درست کنید فارسیم میشه

  13. درس نمیشه ترفند جدید پیدا کنین

  14. چگونه به face book برویم؟چون در این شرایط به این سایت نمی رود

  15. سلام خیلی خوب بود

  16. خیلی بد طرز ایمیل ساختن رانشان دادید

  17. خوشم میاد ایرانی های غزیز همیشه یه راهی برای پیچوندن دنیا دارن من ساختم شد یکی برا خودم یکی خواهرم یکی برادرم دستتونم درد نکنه خیلی روش توپیه

  18. سلام من نتونسم بسازم لطفا کمک کنید

  19. سلام خسته نباشید من نتونسم درس کنم لطفا کمکم کنید

  20. یه مطلبی از جایی می خونید همان را کپی و پیست میزنید ! اول خودتون تست کنید اون وخت مردم را سرکار بزارید!!!

  21. هرکار میکنم آخرش شماره میخواد چیکار کنم

  22. rah dige nist???ache ba in ravesh nemishe

  23. سلام , من نمیتونم که بسازم اگه شما میتونی برای من یه دونه یاهو بساز ممنون .

  24. سلام حتما مرسی از لطفتون

  25. با این روش قبلا ساختم اما الان دیگه کار نمیکنه

  26. این که تو گوگل اکانت میسازه نه تو یاهو….دوباره هم شماره میخواد

  27. zemnan age mishe nazarati k aval dade mishero az bala b payin bechinid na az payin b bala intori behtare

  28. gadget jan age mishe ye residegi bokon bebin moshkel az kojast chera account nemishe sakht man 3bar ba 3ta moroor gare mokhtalef emtehan kardam nashod mamnun

  29. in k baz shomare mobile mikhad!!chera???????????nabayad intori bashe