مشخصات گوشی گلکسی S7 در پرزنتیشن احتمالی فاش شد

همانطور که می‌دانید، سامسونگ ماه آینده در رویداد MWC 2016 از جدیدترین پرچم دار خود رونمایی خواهد کرد. با این حال، به تازگی تصویری فاش شده که به احتمال زیاد مربوط به اسلاید پرزنتیشن گوشی گلکسی S7 در مراسم رونمایی از آن خواهد بود. اما چیزی که این تصویر را سوژه کرده، درج مشخصات سخت افزاری پرچم‌دار بعدی سامسونگ در آن است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

معرفی سری جدید گلکسی S7، شور و شوق زیادی میان طرفداران گوشی‌های سامسونگ به راه انداخته و البته خبرها و شایعات نیز در مورد این خانواده‌ی جدید گلکسی تمامی ندارد. به احتمال زیاد تصویر بالا را با دقت مشاهده کرده اید. این تصویر توسط یکی از کارکنان سامسونگ به سایت‌های خبری فرستاده شده و احتمال صحت داشتن آن فوق العاده بالاست. چیزی که در تصویر مشخص شده، مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) است.

در این تصویر زده شده این موبایل دارای یک صفحه‌ی ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰p، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی BRITECELL، و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد بود. جالب است بدانید که به هر دو مدل این گوشی اشاره شده است. با این حساب، مشخصات فاش شده مربوط به هر دو مدل خواهد بود. اگر اطلاع ندارید سامسونگ می‌خواهد برای بازار چین و آمریکا، پرچم‌دار خود را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و برای دیگر نقاظ جهان با چیپست Exynos 8890 عرضه کند.

از دیگر شایعاتی که در مورد گلکسی S7 وجود دارد این است که این گوشی شباهت زیادی از نظر طراحی به گوشی گلکسی S6 خواهد داشت. بنابراین می‌توان گفت که آنچه در تصویر بالا نشان داده شده می‌تواند واقعی باشد. این تمام اطلاعاتی‌ست که در حال حاضر در اختیار ما قرار گرفته است. در آخر باید بگویم که انتظار می‌رود سامسونگ از پرچم‌داران جدید خود در دوم اسفند ماه رونمایی کند.

مشخصات گوشی گلکسی S7 در پرزنتیشن احتمالی فاش شد ۱

منبع: PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به هر طراحی اینو بگی، سرشو میکوبونه به دیوار.
    طراحی رو نباید عوض کنه.
    طراحی رو تو سری ۶ کنفیکون کرد، اگه الان بازم بیاد اینکارو کنه، اشتباهه. اونو طراحی که اینکارو کنه یا علم طراحی نداره یا کلا عقل نداره.
    طراح های سامسونگ با اینکه از نظر من همچین هم قدر نیستن ولی بعید میدنم دیگه در این سطح باشن که هنرستان رو تموم نکرده باشن

    • اشاره شد که طراحیش شبیه به همون مدل قبلیه. راستی فک کنم طراح قبلی اس ۶ و نوت ۵ مدیر اجرای سامسونگ موبایل شد.
      .
      در مورد مطلب ارسالی،‌من فک نمیکنم درست باشه، چون بکگراند گوشیا خیلی قدیمی هستن.