آیفون ۵SE و آیپد ایر ۳ در تاریخ ۲۵ اسفند رونمایی خواهند شد

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود، مشخص گردید که اپل قرار است در ماه مارس از آیپد ایر ۳ ( iPAd Air 3 ) و آیفون ۴ اینچی جدید خود که احتمالا آیفون ۵SE نام خواهد داشت رونمایی کند.حالا وب سایت ۹to5Mac تاریخ دقیق رونمایی از این محصولات را ۱۵ مارس ( ۲۵ اسفند ) اعلام کرده است.

در گزارش ۹to5Mac  آمده است که اپل برای روز پانزدهم ماه مارس ۲۰۱۶ رویدادی اختصاصی را در نظر گرفته است. احتمالا در این رویداد شاهد رونمایی رسمی اپل از آیپد ایر ۳ و آیفون ۵se خواهیم بود. همچنین این احتمال وجود دارد که اپل در این رویداد از بندهای جدیدی برای ساعت هوشمند خود رونمایی کند. گفته شده که آیپد ایر ۳ اپل نسبت به نسخه‎های پیشین این محصول کوچک‌تر بوده و وضوح تصویر ۴K را ارائه می‌کند.

اما در سمت مقابل آیفون ۵se توجه بسیاری از افراد و کارشناسان را به سمت و سوی خود جلب کرده است. احتمالا این آیفون نسخه‌ای ارزان قیمت و مقرون به صرفه از سری محصولات آیفون اپل محسوب می‌شود که در کنار قیمت کمترش، کیفیت ساخت محصولات برند اپل را ارائه می‌کند. در این بین برخی از افراد هم معتقدند که آیفون ۵se اپل از نظر مشخصات فنی و قابلیت‌های سخت افزاری محصولی قدرتمند خواهد بود و قیمت آن نیز چندان مقرون به صرفه در نظر گرفته نمی‌شود. این افراد عقیده دارند که تنها تفاوت آیفون ۵se نسبت به سایر آیفون‌های جدید اپل در اندازه صفحه نمایش آن خلاصه می‌شود. ظاهرا آیفون ۵se اپل از صفحه نمایشی ۴ اینچی بهره‌مند خواهد شد.

شایان ذکر است که صحت هیچ یک از اطلاعات فوق به طور رسمی از سوی کمپانی اپل به تایید نرسیده و اپل همواره در قبال پنهان‌سازی رمز و رازهای داخلی شرکت خود و محصولاتش بسیار عالی عمل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه باید چیری در حدود ۴۵ روز دیگر صبر کنیم.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*