هواوی احتمالا لپ‌تاپ هیبریدی Matebook را در MWC رونمایی می کند

همانطور که می‌دانید هواوی می‌خواهد مانند دیگر کمپانی‌ها در یک‌شنبه، دوم اسفند ماه، یک روز قبل از افتتاحیه‌ی رسمی کنگره جهانی موبایل کنفرانس خبری خود را برگزار کند. اما آنچه که مشخص نیست، این است که چه محصولاتی در کنفرانس خبری هواوی پرده برداری می‌شوند. یکی از محصولاتی که گفته می‌شود هواوی بخواهد از آن رونمایی کند یک لپ تاپ هیبریدی است که طبق شایعات گذشته، نام آن هواوی Matebook خواهد بود. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

ریچارد یو، مدیر عامل کمپانی چینی دعوتنامه‌های کنفرانس خبری هواوی را در حساب کاربری Weibo به اشتراک قرار داده که در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

هواوی احتمالا از لپ تاپ هیبرید Metabook در MWC رونمایی خواهد کرد
قلمی که در تصویر مشاهده می‌کنید نمی‌تواند متعلق به یک فبلت بالارده باشد زیرا Mate 8 تقریبا ۳ ماه است که معرفی شده و معرفی یک فبلت دیگر کمی غیر منطقی به نظر می‌رسد. بنابراین تمام حدس و گمان‌ها به سمت لپ تاپ Matebook می‌رود زیرا دارای صفحه‌ی لمسی بوده و همچنین به احتمال زیاد با یک قلم عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود که این لپ تاپ دارای صفحه‌ی ۱۲.۹ اینچی لمسی بوده و از یک پردازنده‌ی اینتل بهره ببرد. همچنین ویندوز ۱۰ نیز از قبل بر روی آن نصب خواهد بود. به نظر می‌رسد که تمرکز هواوی بیشتر بر روی مشتریان تجاری است زیرا در عکس نوشته «یک استایل جدید برای تجارت».

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*