بهترین گوشی‌های چینی اردیبهشت 95

بهترین گوشی‌های چینی بازار را بشناسید (اردیبهشت 95)

شاید برای شما هم جذاب باشد تا با بهترین گوشی‌های چینی بازار که اساساً دارای قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز هستند آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم تا به این موضوع نگاه نزدیک‌تری داشته باشیم تا اگر قصد خرید گوشی‌های چینی دارید انتخاب آسوده‌تری داشته باشید.

بسیاری از مردم بر این باورند که قطعات ساخت چین اکثراً از جنس نامناسبی برخوردارند. طی چند سال گذشته شاهد آن بودیم که کیفیت این محصولات خیلی بهتر از گذشته شده است؛ اما از هر چیزی که بگذریم باید به قیمت مقرون‌به‌صرفه این محصولات اشاره کرد که از بهترین مزیت‌های آن‌ها به‌حساب می‌آید. نمی‌توان انکار کرد که شرکت‌های چینی از نظر قیمتی محصولات قابل رقابتی را عرضه می‌کنند.

سال 2016 پیشرفت کمپانی‌های چینی افزایش یافته و شاهد محصولاتی به‌مراتب باکیفیت‌تر از گذشته از سوی آن‌ها هستیم. در این پست قصد داریم پیرو مقاله‌های گذشته به معرفی بهترین گوشی‌های چینی بازار بپردازیم. در ادامه همراه ما باشیم.

بهترین گوشی‌های چینی بالارده

شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5)

قیمت: 400 دلار

بهترین گوشی‌های چینی اردیبهشت 95

نخستین گزینه در لیست بهترین گوشی‌های چینی بالارده را پرچم‌دار شیائومی به خود اختصاص داده است.

شیائومی کمپانی بزرگی در چین به شمار می‌رود. محصول تازه وارد این کمپانی برخلاف سایر گوشی‌های چینی به بازار ایالات متحده نیز عرضه شده و البته دارای قیمت بالایی نسبت به سایر رقبایش است. مشخصات این محصول قابل توجه است و شما با یک گوشی هوشمند قدرتمند روبه‌رو هستید.

این محصول از یک تراشه اسنپدراگون 820 بهره می‌برد و در رأس بخش نرم‌افزاری آن نیز رام اختصاصی MIUI مبتنی بر اندروید 6.0 مارشمالو قرار گرفته است.

علاوه بر سیستم قدرتمند این گوشی چینی از دوربینی قدرتمند بهره گرفته است که می‌تواند در شرایط نوری کم نیز تصاویری واضح و باکیفیت بگیرد. علاوه بر آن باید به وجود سیستم پیشرفته تثبیت کننده اپتیکال تصویر نیز در دوربین شیائومی می 5 اشاره کرد که آن را گزینه ایده آلی برای عکاسی به‌وسیله گوشی‌ هوشمند تبدیل کرده است. تمامی این قابلیت‌ها در کنار طراحی زیبا و دل‌نشین این محصول منجر به فروش موفق آن شده‌اند که در اینجا نیز رتبه نخست بهترین گوشی چینی را از آن خود کرده است.

هواوی پی 9 (Huawei P9)

قیمت: 630 دلار

بهترین گوشی‌های چینی اردیبهشت 95

همان‌طور که بارها و بارها به آن پرداخته‌ایم، هواوی سال گذشته رشد چشم‌گیری را تجربه کرد تا اینک پس از سامسونگ و اپل آن را به‌عنوان سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند بدانیم.

هواوی پی 9 (Huawei P9) یکی از مهم‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 2016 است که لقب پرچم‌دار را از آن خود کرده است و مهم‌ترین ویژگی آن وجود دو دوربین تعاملی ساخت کمپانی لایکا در قسمت پشتی است. این گوشی هوشمند همچنین از یک بدنه فلزی و طراحی مناسبی برخوردار است؛ اما شاید رابط کاربری آن مهم‌ترین موضوعی باشد که پسندیدن آن بستگی به سلیقه‌ی شما خواهد داشت.

لنز‌های دوربین این محصول دارای زاویه دید گسترده و دیافراگم f/1.1 هستند که می‌تواند این گوشی را به محصولی مناسب برای هر شخص علاقه‌مند به عکاسی تبدیل کند. از دیگر مشخصات مهم مربوط به پرچم‌دار تازه وارد هواوی باید به وجود یک پردازنده 64 بیتی Kirin 955، 3 الی 4 گیگابایت رم و باتری 3,000 میلی‌آمپری اشاره کرد.

بهترین فبلت‌های چینی بالارده

هواوی میت 8 (Huawei Mate 8)

قیمت: 630 دلار

بهترین گوشی‌های چینی اردیبهشت 95

هواوی میت 8 با صفحه نمایش 6 اینچی خودش شاید بر روی کاغذ بزرگ به نظر برسد اما در مقایسه با آیفون 6 اس پلاس اپل این محصول تنها کمی بزرگ‌تر است و این نشان دهنده طراحی فوق‌العاده مهندسی شده فبلت هواوی میت 8 است.

بدنه‌ای فلزی با سازکاری آلومینیومی و براق همراه با یک اسکنر تشخیص اثر انگشت در قسمت پشتی و از آن مهم‌تر رابط کاربری بسیار سبک و نرم Emotion UI از ویژگی‌های این فبلت جذاب چینی است. دوربین این فبلت عملکرد خیلی خوبی داشته و صفحه نمایش بزرگ آن نیز لذت اجرای بازی‌ها و تماشای کلیپ‌های ویدیویی را دو چندان می‌کند. قیمت این محصول تقریباً نزدیک به محصولات بالارده اپل و سامسونگ است که نشان دهنده مرغوبیت بالای آن خواهد بود.

میزو پرو 5 (Meizu Pro 5)

قیمت: 400 دلار

بهترین گوشی‌های چینی اردیبهشت 95

میزو پرو 5 یکی از بهترین محصولاتی است که توسط این کمپانی چینی در سال گذشته عرضه شد. صفحه نمایش 5.7 اینچی و تراشه اگزینوس 7420 این محصول را به‌عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2015 میلادی تبدیل کرد. لازم به ذکر است که گوشی‌های قدرتمندی مانند گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 سامسونگ نیز این تراشه بهره می‌برند.

علاوه بر سخت افزار میزو گام بلندی را در بهبود کیفیت و طراحی محصولاتش برداشت. این محصول دارای بدنه‌ای فلزی بوده و طراحی مشابه با آیفون 6 اپل دارد. از دیگر مشخصات این فبلت باید به وجود دو دوربین 21 مگاپیکسلی (سنسور IMX230 سونی) و 5 مگاپیکسلی، باتری 3,050 میلی‌آمپری و تکنولوژی شارژ سریع اشاره کرد که میزو پرو 5 را به‌عنوان یکی از بهترین گوشی‌های چینی بازار تبدیل کرده است.

بهترین گوشی‌های چینی میان‌رده بازار

شیائومی می 4 اس (Xiaomi Mi 4s)

قیمت: 350 دلار

بهترین گوشی‌های چینی اردیبهشت 95

این گوشی هوشمند که پرچم‌دار دو سال قبل کمپانی شیائومی است، از یک بدنه پلاستیکی همراه با حاشیه‌های فلزی برخوردار است. این محصول دارای یک صفحه نمایش 5.0 اینچی فول اچ‌دی، تراشه اسنپدراگون 801، 3 گیگابایت حافظه رم و یک باتری قدرتمند 3,080 میلی‌آمپری است.

کمپانشی شیائومی در دو دوربین پشتی و جلویی این محصول ا لنز‌های 13 و 8 مگاپیکسلی برند سونی استفاده کرده است. شیائومی می 4 اس واقعاً با این مشخصات گزینه بدی برای خرید نیست. این محصول همچنین از رام اختصاصی MIUI و یک اسکنر اثر انگشت نیز بهره می‌برد. شاید این محصول را می‌توان در رده‌ی بهترین گوشی‌های میان‌رده رو به بالای جهان جای داد.

شیائومی می نوت (Xiaomi Mi Note)

قیمت: 283 دلار

بهترین گوشی‌های چینی اردیبهشت 95

می نوت یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که به‌سرعت توانست کمپانی شیائومی را سر زبان‌ها بیاورد.

این محصول از یک صفحه نمایش غول پیکر 5.7 اینچی باکیفیت عالی 2K بهره می‌برد که در هر اینچ خود 515 پیکسل را جای داده است. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند قدرتمند باید به یک تراشه اسنپدراگون 801، پردازنده 8 هسته‌ای، 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت اشاره کرد. شیائومی می نوت همچنین از یک دوربین 13 مگاپیکسلی باکیفیت بهره می‌برد که حاوی قابلیت لرزش گیر اپتیکال تصاویر است.

میزو ام ایکس 5 (Meizu MX5)

قیمت: 300 دلار

بهترین گوشی‌های چینی اردیبهشت 95

ام ایکس 5 همراه با فریم آلومینیومی خودش یکی از بهترین طراحی‌های کمپانی میزو را به خود اختصاص داده است. این گوشی هوشمند به رام اختصاصی Flyme مبتنی بر اندروید، صفحه نمایش 5.5 اینچی، تراشه هلیو ایکس 10 مدیاتک، 3 گیگابایت رم و اسکنر اثر انگشت مجهز است.

اما شاید مهم‌ترین ویژگی‌ این گوشی چینی دوربین 20 مگاپیکسلی آن است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به عکاسی تبدیل می‌کند.

بهترین فبلت‌های چینی مقرون به‌صرفه

شیائومی ردمی نوت 3 (Xiaomi Redmi Note 3)

قیمت: 190 دلار

بهترین گوشی‌های چینی اردیبهشت 95

ردمی نوت 3 یک فبلت 5.5 اینچی است که تنها چند ماه از نخستین عرضه آن می‌گذرد. این محصول برخلاف نسل گذشته خودش از یک بدنه فلزی باکیفیت و یک اسکنر اثر انگشت بهره می‌برد که با توجه به قیمت مناسبش می‌تواند ایده آل باشد.

این محصول در زیر قاب دارای یک تراشه هلیو ایکس 10 مدیاتک، 2 و 3 گیگابایت ظرفیت رم و همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی بسیار سریع مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز است.

آنر 5 ایکس (Huawei Honor 5X)

قیمت: 200 دلار

بهترین گوشی‌های چینی اردیبهشت 95

آنر نام برند زیرمجموعه کمپانی هواوی است. آنر 5 ایکس از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی، اسکنر اثر انگشت، تراشه اسنپدراگون 615 و یک قیمت ایده آل برخوردار است. شاید تنها نقطه تاریک این گوشی هوشمند رابط کاربری آن است که چندان جذاب نیست. با این حال همچنان شما می‌توانید از این محصول مقرون به‌صرفه لذت ببرید.

میزو ام 3 نوت (Meizu M3 Note)

قیمت: 220 دلار

بهترین گوشی‌های چینی اردیبهشت 95

ام 3 نوت دارای طراحی مشابه با اکثر گوشی‌های هوشمند این کمپانی دارد. این محصول با یک صفحه نمایش بزرگ 5.5 اینچی فول اچ‌دی همراه با رابط کاربری بسیار سریع میزو و یک دوربین باکیفیت، جزو بهترین گوشی‌های چینی میان‌رده قرار گرفته است. اگر استفاده زیادی از گوشی هوشمند خود در طول روز دارید، این محصول با ارائه یک باتری قدرتمند 4,000 میلی‌آمپری عملکرد عالی را ارائه خواهد داد.

ام 3 نوت در دو نسخه متفاوت 16 گیگابایتی با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت با 3 گیگابایت رم عرضه خواهد شد که هر دو این نسخه‌ها دارای یک تراشه هلیو ایکس 10 مدیاتک و دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی هستند.

بهترین گوشی‌های چینی مقرون به‌صرفه با صفحه معمولی

شیائومی ردمی 3 (Xiaomi Redmi 3)

قیمت: 150 دلار

بهترین گوشی‌های چینی اردیبهشت 95

ردمی 3 جزو گوشی‌های هوشمندی است که سال 2016 به بازار عرضه شده‌اند. این محصول از تراشه اسنپدراگون 616، 2 گیگابایت رم، دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی و یک باتری قدرتمند 4,100 میلی‌آمپری مجهز به تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برد.

این محصول را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین گوشی‌های هوشمند طراحی شده توسط شیائومی دانست. هرچند که جای اسکنر اثر انگشت در این گوشی مقرون به‌صرفه دیده می‌شود.

میزو ام 3 (Meizu M3)

قیمت: 150 دلار

بهترین گوشی‌های چینی اردیبهشت 95

میزو ام 3 را می‌توان رقیب سرسخت گوشی شیائومی ردمی 3 دانست. از عرضه این محصول چند هفته بیشتر نمی‌گذرد و هنوز به‌صورت کامل روانه بازار نشده است. محصول مقرون‌به‌صرفه میزو از یک صفحه نمایش 5.0 اینچی فول اچ‌دی، تراشه MT6750 مدیاتک، دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی و یک باتری 2,870 میلی‌آمپری بهره می‌برد.

این محصول در دو نسخه‌ی 16 گیگابایتی با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایتی همراه با 3 گیگابایت ظرفیت رم عرضه خواهد شد.

بهترین گوشی‌های چینی فوق‌العاده مقرون به‌صرفه

شیائومی ردمی 2 پرو (Xiaomi Redmi 2 Pro)

قیمت: 110 دلار

بهترین گوشی‌های چینی اردیبهشت 95

در گوشی‌های دارای قیمت زیر 150 دلار شیائومی عملکرد فوق‌العاده‌ای را داشته است. ردمی 2 پرو دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. این در حالی است که مدل اصلی این محصول ردمی 2 دارای سخت افزار ضعیف‌تری است.

از دیگر مزایای این گوشی مقرون‌به‌صرفه باید به رابط کاربری پرقدرت و سرعتی MIUI اشاره کرد. علاوه بر آن شیائومی ادعا می‌کند که باتری این گوشی هوشمند می‌تواند تا دو روز عمر مفید داشته باشد.

لنوو کی 3 (Lenovo K3)

قیمت: 95 دلار

بهترین گوشی‌های چینی اردیبهشت 95

لنوو کی 3 نسخه‌ی ضعیف‌تر مدل کی 3 نوت است. این گوشی هوشمند که در سال 2014 عرضه شد از یک صفحه نمایش 5.0 اینچی فول اچ‌دی، تراشه اسنپدراگون 410، 1 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی برخوردار است.

این گوشی نسبت به قیمت بسیار پایینی که دارد امکانات خوبی را در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. دوستان خواهشا یا گوشی نخرید یا گوشی ای بخرید که تحت لیسانس چین نباشه. درسته حتی خود آیفون در چین تولید میشه ولی طبق استاندارد های خاص و زیر نظر اپل. نکته دیگر همین که در خود چین تولید میشه دیگر مایه ی بسی تاسفه حالا بیاد تو خود چین هم طراحی بشه یعنی واویلا

  2. سلام برند ونام گوشی دلیل به برتر بودن نمی باشد کیفیت وپولی که ادم میده تا گوشی تهیه بکنه مهم است برخی گوشی های برند در ایران درجه 4و 5 هستندساخت ویتنام مالزی و…که نمی ارزه یکی دومیلیون پول خودشو حروم کنه بنده از یک برند بی نام ونشان چینی استفاده میکنم که احتمال تقلب وکپی صفره امکاناتی در حد پرچمدار ها داره با یک سوم قیمت باتوجه به امکاناتش خیلی خوبه

  3. همه گوشی ها که ساخت چین هستند سامسونگ سونی و حتی اپل همه شان ساخت چین هستند و این یعنی اینکه چین حرفهایی برای گفتن دارد و جزو برنده ها و اولین ها است .

  4. اگر اشاره ای هم به umi super که مجموعه‌ای از بهترین سخت افزارهاست و بدنه ای بسیار شیک و فلزی دارد میکردید بد نبود.

  5. دوستان توجه دارند که گوشی 200 دلاری هواوی مجهزبه سنسور اثرانگشت هست!آنر5x