هواوی Honor 5X روانه بازار ایران شد: یک میان رده دوست داشتنی و خوش قیمت

بر اساس بیانیه مطبوعاتی که از طرف نمایندگی هواوی در ایران برای گجت نیوز ارسال شده است ، گوشی هوشمند هواوی آنر ۵ ایکس ( Huawei Honor 5X ) از امروز رسما وارد بازار کشورمان شده است. بدنه فلزی، نسل دوم حسگر اثر انگشت ، مشخصات خوب و همچنین قیمت مناسب از مهمترین ویژگی های این اسمارت فون میان رده جدید می باشد.

گوشی هواوی آنر ۵ ایکس ( Huawei Honor 5X ) برای اولین بار در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شد و جوایز بسیاری را از آن خود کرد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Full HD از نوع IPSاست. طراحی بی نقص این هوشمند از شکل ساختمان موزه Guggenheim بیلبائو اسپانیا الهام گرفته شده است. آلومینیوم برش خورده با الماس و طراحی ارگونومیک این گوشی حس بسیار فوق العاده ای را به کاربر می دهد.

جرج ژائو، مدیرعامل هانر می گوید honor 5X برای نسل امروز طراحی شده و تمامی نیازهای آنها را پاسخ می دهد ، نسلی که از ابتدا با استفاده از کامپیوتر شخصی بزرگ شده اند.

استفاده از نسل دوم حسگر اثر انگشت،سرعت باز کردن قفل این گوشی را به ۵ دهم ثانیه رسانده است. از دیگر ویژگی های هانر جدید هواوی می توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، honor 5X که به سه شکاف کارت مجهز شده است که دو شکاف مربوط به میکرو سیم و نانوسیم و یک شکاف مربوط به کارت حافظه میکرو SD است.

این گوشی دو سیم کارته ۴G به ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و دو گیگابایت رم مجهز شده است.با پردازنده هشت هسته ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۶ کوالکام می توانید به راحتی بازی های سه بعدی با گرافیک بالا را بدون مشکل اجرا کنید. هانر جدید هواویکه دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است از فناوری SmartPower 3 بهره می برد و می تواند بیش از یک و نیم روز شارژ نگه دارد.

گفتنی است honor 5Xدر سه رنگ طلایی، نقره ای و خاکستری در ایران عرضه می شود.متاسفانه در بیانیه مطبوعاتی ارسال شده ، قیمت این گوشی در بازار ایران مشخص نشده است.اما بر این موضوع تاکید شده که آنر ۵ ایکس بسیار خوش قیمت می باشد.

منبع : هواوی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از کجا باید این را خرید