موبایل اچ تی سی 10

تماشا کنید: وقتی موبایل اچ تی سی 10 زیر شکنجه قرار می‌گیرد!

به‌تازگی ویدیویی در فضای مجازی قرار گرفته است که در حقیقت یک تست کامل از مقاومت موبایل اچ تی سی 10 (HTC 10) در برابر انواع مواردی که احتمال دارد به گوشی آسیب برساند را نشان می‌دهد. هرچند، بعضی از این تست‌ها کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسند.

در این ویدیو می‌توانید مقاومت موبایل اچ تی سی 10 را در برابر آتش زده شدن صفحه نمایش آن، خراشیده شدن صفحه، قاب پشتی و دوربین این گوشی را مشاهده کنید؛ البته کار به انجام این تست‌ها ختم نشده و شاهد انجام کارهای دیگر نیز هستیم. سال گذشته وقتی ویدیوی مشابهی از گوشی اچ تی سی وان ام 9 (HTC One M9) ساخته شد این موبایل نتوانست چندان موفق عمل کند و می‌شد دید که به چه سادگی در برابر تست‌ها ضعیف عمل می‌کند.

در شروع، فردی که ویدیو را تهیه کرده سعی می‌کند بر روی صفحه نمایش گوشی خراشی بیندازد که به لطف محافظ صفحه گوریلا گلس 4 خراش کمی بر روی صفحه افتاد. سپس به سراغ دوربین جلو رفته و برخلاف وان ام 9 که در دوربین جلو از پلاستیک استفاده شده بود، شیشه‌ی دوربین جلوی موبایل اچ تی سی 10 در برابر خراش دوام آورد.

در ادامه خراشی بر روی قاب پشتی موبایل اچ تی سی 10 انداخته شد که می‌توان فهمید قاب پشت این گوشی از فلز بوده و مانند ال‌جی جی 5 از کیفیت کمی برخوردار نیست. نکته‌ی حالی که وجود داشت دوام دوباره‌ی این گوشی در برابر خراش‌ها بود.

دوربین عقب موبایل اچ تی سی 10 نیز از لایه‌های شیشه برخوردار بوده تا آن را در برابر خراش‌ها محافظ کنند و باید گفت که به این سادگی‌ها نمی‌توان آن را خراش داد. هرچند تست آتش دارای جواب‌های جالبی بود. با به آتش کشیدن صفحه نمایش به مدت 9 ثانیه صفحه نمایش موبایل اچ تی سی 10 هیچ پیکسلی را از دست نداد و این یعنی بیشتر زمانی که رقبای این گوشی در برابر آتش دوام آوردند. همچنین وقتی به رنگ مشکی درآمدند دوباره فردی که فیلم را تهیه کرده توانست آن را به حالت اولیه برگرداند.

در تست خم شدن نیز موبایل اچ تی سی 10 دوام بیشتری نسبت به اچ تی سی وان ام 9 آورد که می‌توان گفت کمپانی تایوانی تنها مشخصات سخت افزاری گوشی را ارتقا نداده، بلکه کیفیت ساخت اچ تی سی 10 نیز دچار تغییراتی شگرف شده است. در ادامه می‌توانید تست مقاومت گوشی را مشاهده کنید.

ویدیوی تست مقاومت موبایل اچ تی سی 10


نظرتان را در مورد این ویدیو با ما در میان قرار دهید. آیا با مشاهده‌ی این ویدیو علاقه‌ای به خرید موبایل اچ تی سی 10 دارید؟

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من 7 ماهه این گوشی رو دارم . و8 ساله فقط اچ تی سی گوشیم بوده . واقعا همه جوزه راضی یودم بخصوص از این خریدم .

  2. از اچ تی سی بهتر که نداریم و نخواهیم داشت فقط حیف که تبلیغاتش کمه

  3. واقعا اچ تی سی 10 نماد قدرت و زیباییست ، دوستان به نظر من اگه میخواید گوشیتون دوام داشته باشه و یک کاربری عالی به شما بده ، این برندو امتهان کنید تا واقعا تفاوتشو حس کنید، باور کنید من بالای 100 تا گوشی از برند های مختلف داشتم ولی اچ تی سی متفاوت و خاصه…….الانم چند روزیه 10 رو دارم به عقیده من عالیه واقعا نماد قدرت تایوانی هاست

  4. هر چه بیشتر این ویدیو ها رو ببینم بیشتر عاشقش میشم. تورو خدا نذارید اینارو