موج جدید استخدام‌های فاکسکان، شایعه‌ی تولید آیفون ۷ را تقویت کرده است

موج جدید استخدام‌های فاکسکان، شایعه‌ی تولید آیفون ۷ را تقویت کرده است

اپل در حدود کمتر از یک ماه دیگر، رویداد جهانی کنفرانس سالانه‌ی توسعه دهندگان خود در سال ۲۰۱۶ (WWDC) را در پیش دارد و تولید آیفون ۷ ، خبری است که در این روزها و هفته‌های باقی مانده به این کنفرانس که بیشتر پیرامون بحث نرم افزار می‌گردد، کمتر اهمیت دارد و شاید هم اصلا اهمیت ندارد.

اما همه‌ی اضلاع تولید آیفون ۷ (iPhone 7) چنین دیدی را به این موضوع ندارند و برخی از آن‌ها با جدیت تمام در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خطوط تولید خود و شروع کار هستند. کمپانی فاکسکان (Foxconn) که بعد از خرید برند ژاپنی شارپ، این روزها در حال گسترش روزافزون کارخانه‌ها و خطوط تولید خود است، یکی از همین اضلاع فعال است که به نظر می‌رسد زودتر از اپل به فکر تولید آیفون ۷ افتاده است!

پروسه‌ی تولید آیفون ۷ کاملا متفاوت از نسل‌های قبلی آن خواهد بود

این کمپانی تایوانی که احتمالا تولید و مونتاژ بخش عظیمی از نسل هفتم آیفون‌های اپل را بر عهده خواهد داشت، به‌تازگی تبلیغات جدیدی را آغاز کرده است و قصد دارد که تعداد زیادی کارگر و کارمند جدید را به تیم کاری خود اضافه کند. گفته می‌شود که دلیل این اقدام مدیران فاکسکان، به وجود آوردن فرصت کافی برای آموزش کارگران و کارمندان جدید است تا آن‌ها بتوانند از حدود یک ماه دیگر و با نزدیک شدن به اوایل فصل تابستان، مهارت کافی برای تولید آیفون ۷ و طراحی پیچیده‌ی این محصول را داشته باشند و به‌خوبی از پس سفارش‌های احتمالا عظیم اپل بر بیایند.

گفته می‌شود که در آیفون ۷، اپل از لنزهای دوگانه و زوم اپتیکال در تولید دوربین و امکانات عکاسی آن استفاده خواهد کرد و برخی از قسمت‌ها از جمله نمایشگر، سنسور اثرانگشت و حتی دکمه‌ی هوم نیز با تغییرات ریز و درشتی همراه خواهند شد. از این رو فاکسکان هم قصد دارد که از همین حالا برنامه‌ریزی لازم را برای آمادگی مواجهه با این تغییرات در خطوط تولید خود ایجاد کند و همین موج استخدامی جدید نیز قسمتی از همین برنامه‌ریزی خواهد بود.

موج جدید استخدام‌های فاکسکان، شایعه‌ی تولید آیفون ۷ را تقویت کرده است

گفتنی است که بنا بر اظهار نظرهای منابع نزدیک به اپل و تامین‌کنندگان سخت افزاری‌اش نظیر فاکسکان، طراحی و تولید آیفون ۷ یکی از پیچیده‌ترین پروسه‌ها را در تاریخ آیفون‌های اپل خواهد داشت و برخی از تغییرات بنیادی در آیفون جدید اپل، می‌تواند باعث به وجود آمدن یک فرم کاملا متفاوت از تمام نسل‌های قبلی این اسمارت فون محبوب شود؛ نکته‌ای که کاربران و علاقه‌مندان این برند آمریکایی هم بسیار مایل هستند که آن‌ها را در عمل مشاهده کنند و آیفون ۷، یک طراحی خسته‌کننده و ویژگی‌های تکراری همیشگی را دنبال نکند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*