افشای یک اسکرین شات از گوشی هوشمند OnePlus 3

گوشی هوشمند OnePlus 3 مبتنی بر اندروید N خواهد بود

با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی گوشی هوشمند وان پلاس 3 هر روز اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی هوشمند به بیرون درز می‌کند. به‌تازگی یک اسکرین شات از گوشی هوشمند OnePlus 3 منتشرشده است که وجود اندروید N را بر روی این گوشی نشان می‌دهد. با ما همراه باشید.

گوشی هوشمند وان پلاس 3 از قرار معلوم در اوایل ماه ژوئن معرفی خواهد شد؛ اما این موضوع هرگز جلوی شایعات فراوان در خصوص این گوشی را نگرفته است. آخرین اطلاعات فاش شده در خصوص پرچم‌دار کمپانی OnePlus، از طرف افشاگر مشهور آقای Evan Blass منتشرشده است. در آخرین افشاگری، او یک اسکرین شات از گوشی هوشمند OnePlus 3 را در حساب توییتر خود به نمایش گذاشته است.

افشای یک اسکرین شات از گوشی هوشمند OnePlus 3

همان‌طور که در این اسکرین شات از گوشی هوشمند OnePlus 3 مشاهده می‌کنید، اندروید N به‌صورت پیش‌نمایش بر روی این گوشی قرار دارد. مدلی که در این اسکرین شات آمده RAIN A3000 است، درست همان مدلی که هفته‌ی گذشته در بنچمارک‌ها شاهد آن بودیم. به نظر می‌رسد این گوشی از نسخه‌ی 3.1.0 رابط کاربری OxygenOS به همراه کرنل 3.10.84 لینوکس استفاده خواهد کرد. بی‌شک این اسکرین شات متعلق به نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید بر روی این گوشی است و انتظار می‌رود در هنگام عرضه‌ی این گوشی، اندروید مارشمالو به‌صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی قرار داشته باشد. از طرفی به‌احتمال فراوان پس از انتشار رسمی اندروید N توسط گوگل، شرکت OnePlus، اندروید N را برای گوشی هوشمند وان پلاس 3 به‌صورت OTA عرضه خواهد کرد.

افشای یک اسکرین شات از گوشی هوشمند OnePlus 3

با اینکه افشاگری‌های آقای Evan Blass همواره از اعتبار بالایی برخوردار بوده است، اما برخی از کاربران وب‌سایت XDA اعتقاد دارند که نسخه‌ی کرنل و رابط کاربری این گوشی به‌احتمال فراوان جدیدتر از نسخه‌هایی است که در این اسکرین شات آمده است. ما نیز از صحت کامل این اطلاعات اطمینان نداریم، اما حداقل این اطلاعات فاش‌شده، با افشاگری‌های گذشته همخوانی زیادی دارد. انتظار می‌رود این گوشی در قلب خود از اسنپدراگون 820، یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با تفکیک‌پذیری 1080p، حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی و از همه مهم‌تر قابلیت NFC در این گوشی قرار داده خواهد شد.

تفکیک‌پذیری 1080p بهترین انتخاب برای باتری این گوشی خواهد بود، اما اگر شما قصد دارید از قابلیت واقعیت مجازی (VR) استفاده کنید، آنجاست که ضعف‌های این صفحه‌نمایش خود را نشان می‌دهد. پیش‌تر دیده بودیم که تفکیک‌پذیری 2K حداقل تفکیک‌پذیری مناسب برای استفاده از قابلیت VR است و ازآنجایی‌که گوشی هوشمند OnePlus 3 قرار است با تمرکز بر روی واقعیت مجازی عرضه شود، انتخاب تفکیک‌پذیری 1080p در این گوشی کمی بعید به نظر می‌رسد.

بر اساس شایعات منتشرشده تا به این لحظه، دو مدل مختلف از گوشی هوشمند وان پلاس 3 عرضه خواهد شد، یکی با 4 گیگابایت رم و دیگری با 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی. شاید یکی از این مدل‌ها با صفحه‌نمایش 2K عرضه شود. به‌هرحال نمی‌توان به‌تمامی اطلاعات منتشرشده در خصوص این گوشی اطمینان داشت و بهترین کار این است که ما برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این گوشی منتظر بمانیم.

نظر شما در خصوص این اطلاعات فاش شده چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*