لپ ‌تاپ Inspiron 17 7000

کمپانی دل از لپ ‌تاپ Inspiron 17 رونمایی کرد

کمپانی Dell از لپ ‌تاپ Inspiron 17 7000 خود در کامپیوتکس 2016 رونمایی کرد. این دستگاه یک لپ تاپ هیبریدی بوده که دارای نمایشگر 17 اینچی است. در این رویداد دو دستگاه دیگر از این کمپانی نیز به نمایش درآمد.

هنگامی‌که صحبت از دستگاه‌های 2 در 1 می‌شود، ممکن است تصور کنید که با دستگاه کوچکی سر و کار خواهید داشت. همه‌ی دستگاه‌های 2 در 1 می‌توانند هم به‌عنوان یک لپ‌تاپ و هم به‌عنوان یک تبلت، مورد استفاده قرار گیرند. واضح است که معمولا تبلت‌ها از نمایشگر بزرگی برخوردار نیستند و به همین دلیل اکثر دستگاه‌های 2 در 1 نیز از نمایشگر بزرگی برخوردار نمی‌شوند؛ اما کمپانی Dell سنت شکنی کرده و دستگاه 2 در یکی را روانه‌ی بازار کرده که به یک نمایشگر 17 اینچی مجهز شده است.

لپ ‌تاپ Inspiron 17 7000 ؛ بزرگ‌ترین دستگاه 2 در 1 جهان با نمایشگر 17 اینچی

دل Inspiron 17 7000 را می‌توان اولین دستگاه 2 در 1 جهان با چنین نمایشگر بزرگی (17 اینچ) دانست. همانطور که در تصاویر مربوط به این دستگاه می‌بینید، نتیجه‌ی نهایی کامپیوتر هیبریدی شده است که با یک صفحه نمایش لمسی بزرگ، ایده آل برای کسانی است که دوست دارند در حال حرکت نیز به تماشای فیلم بنشینند.

این کامپیوتر قدرت خود را از پردازنده‌های نسل ششم اینتل به دست آورده و نمایشگر آن از کیفیت تصویری فول اچ دی پشتیبانی می‌کند. لپ تاپ هیبریدی 17 اینچی دل، همچنین از گزینه‌ی ارتباطی یو اس بی نوع C و از حافظه‌ی داخلی از نوع SSD نیز برخوردار است. برای آن‌که کاربر تجربه‌ی خوبی از شنیدن موسیقی به دست آورد. این دستگاه با نرم‌افزار صوتی Waves MaxxAudio Pro همراه خواهد بود.

کمپانی دل در این رویداد از دو لپ‌تاپ دیگر نیز پرده‌برداری کرد. این دو دستگاه شامل Inspiron 11 3000 و لپ تاپ هیبریدی Inspiron 5000 می‌شود. برای هر سه مدل از این دستگاه‌ها یک بدنه‌ی آلومینیومی در نظر گرفته شده و هر سه از کیفیت تصویری فول اچ دی برخوردار شده‌اند.

لپ ‌تاپ Inspiron 17 7000 از دوم ماه ژوئن (13 خرداد ماه) در وب‌سایت دل و در ایالات متحده و چین در دسترس خواهد بود.

لپ ‌تاپ Inspiron 17 7000

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*